Hawkon88 Skrevet November 13, 2011 Skrevet November 13, 2011 SPAX RSX720 selges. Rustfrie coilovers med høyde og hardhetsjustering. Krypton gass. Disse er det desverre ikke TUV-papirer på så langt som jeg har funnet ut av. De har stått på bilen min i ca 1år og 5000km. Det følger ikke med topplagre. Man kan fint bruke de orginale, men de bakre blir fort ødelagte. Jeg måtte bytte etter ca 2000km. Ettersom det ene ble ødelagt mens jeg var på ferie, og ikke fikk byttet før jeg var kommet hjem igjen, ble det noe ødelagt/gnagemerke på toppen av demperen. Det har ingen praktisk betydning for hverken montering eller bilen. Demperne ser egentlig bedre ut enn hvordan de framstår, da de ikke ble vasket før jeg tok bildene. Jeg vasker selvsagt demperne før jeg pakker dem for sending/avhenting. Demperne befinner seg i bergensområdet. Du kan nå meg på telefon 41 67 73 55 eller pm/i tråden. Vennligst ikke ring før 1500 i ukedagene.
Hankook Skrevet November 20, 2011 Skrevet November 20, 2011 Fyi. Det finnes TUV papirer til dette settet. GS bildeler solgte disse for 1-2 år siden. Om ikke dem kan skaffe kan nok "polardego" på forumet skaffe da han selger disse på http://www.partsandretards.no/senkesett ... 9/spax-rsx. Knall gode dempere, jeg har selv brukt dem og var stor fornøyd. Lykke til med salget. Se på det som en unødvendig bump:-)
Hawkon88 Skrevet November 20, 2011 Forfatter Skrevet November 20, 2011 De koster 750£ eller deromkring fra spax sine hjemmesider. I tillegg kommer toll og frakt. Nyprisen blir da ca 10 000kr. Dette er de beste coiloversene spax leverer. Spax står også som en relativt respektabel produsent av dempere etc. i utlandet, selvom de ikke har like stor innflytelse i motorsportmiljøet. Jeg har vært svært fornøyde med de, og selger de egentlig fordi jeg forventer å få mer for bilen jeg skal selge og coiloversene seperat. Jeg ønsker 6000/bud. Kan bistå med montering i bergensområdet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå