bjornar-a Skrevet November 17, 2011 Skrevet November 17, 2011 det var veldig bra pris!! er veldig interessert i forden dette ser ut og fungerer? skrudd bur eller ferdigkappet sveisebur?
Iversen92 Skrevet November 18, 2011 Forfatter Skrevet November 18, 2011 det var veldig bra pris!! er veldig interessert i forden dette ser ut og fungerer? skrudd bur eller ferdigkappet sveisebur? Dette er for sveiset bur de kan sveise inn skru fester dette kostet 150kr stk
Jeo635 Skrevet November 18, 2011 Skrevet November 18, 2011 Jeg har ett stk vink motorsport gr2 sett til e21 .4breddere og en skikkelig plog av en spoiler.bredder ca 8-10 cm på hver side.helt nytt.pris 6000. Kan nåpå 90930966har også enormt med deler til E21 og02
Iversen92 Skrevet November 18, 2011 Forfatter Skrevet November 18, 2011 hmm dette hørtest intressant ut ) muli du kunne sende meg noen bilder? sender deg PM!
dahlø Skrevet November 19, 2011 Skrevet November 19, 2011 Blir bra ta Simen! Stå på og ta dæ go tid! Artiar me en bil som e skikkelig gjennomført, fortjene det sa bilan der! Sende over bilda av ombygginga av bremsene og resten på mail te dæ æ!
Iversen92 Skrevet November 21, 2011 Forfatter Skrevet November 21, 2011 19.11.11-20.11.11 Da kommer ett lite helge innlegg:) Har da fått gjort litt i helgen, bla fått luftet bremser og clutch så dette virker knirkefritt, støtte på ett lite problme på det ene caliperet, luftenippelen var knekt så måtte borre opp og sette i ny. Dette ble fikset forholdsvis kjapt så fikk luftet til slutt har såvidt begynt å lagt opp bensinslanger. Har også fått bestilt meg BTR og bredbåndslambda pluss mye annet snacks så satser på at dette kommer snart i posten Ventilene er nå justert så er ikke mye som står igjenn på selver motoren Satser på å få tilbake grenrøret så jeg får startet å sveise flens for å få turboen høyere opp. Har ikke vert så flink med å ta bilder i helga så får ta noen i morgen Simen Iversen
Jeo635 Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Gå in på vink motorsport nederlandsk side .settet har en enorm passform. Jan Erik Olsen 90930966
kevine30 Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Dette blir bra simen:) hvilket megasquirt e ta? For vist det e ta hælvettes V1 eller ka det hett, værtfall det første som kom ut så må du ha en spesiel triggerføler! Når du ska mappe den så kan du kontakt mæ! Kjenne en som e GANSKE flink me megasquirt Va han som hjalp mæ me det:)
Iversen92 Skrevet November 25, 2011 Forfatter Skrevet November 25, 2011 Dette blir bra simen:) hvilket megasquirt e ta? For vist det e ta hælvettes V1 eller ka det hett, værtfall det første som kom ut så må du ha en spesiel triggerføler! Når du ska mappe den så kan du kontakt mæ! Kjenne en som e GANSKE flink me megasquirt Va han som hjalp mæ me det:) Takk takk trur d e megasquirt v2 men e ikkje sekkerer:-P kjem vel t å ta kontakt me mappinga da
325ti Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Triggeren ligger nå på smøla og venter på henting. Slik du vet det.
Iversen92 Skrevet November 25, 2011 Forfatter Skrevet November 25, 2011 Triggeren ligger nå på smøla og venter på henting. Slik du vet det. Den er hentet
Iversen92 Skrevet November 25, 2011 Forfatter Skrevet November 25, 2011 25.11.2011 Har da fått tatt noen bilder og skrudd litt bmw, hvert på biltema og fått noen pakker i posten Henta meg en 323 delebil som jeg holder på å ta bakstilling av pga skive bremser Holder fortsatt på med å demontere begge bakstillingene, for jeg tenkte å bruke bere armene som står på bilen men da jeg hadde skrudd av alt så jeg en forskjell å d var da såklart en ekstra brakett til håndbrekk -.- Så i morgen skal jeg ned med alt å sette over osv Skal også prøve å koble opp datasprut da jeg endelig har fått alle delene jeg trenger Grenrøret er også ferdig og kommet i hus, tenkte jeg skulle begynne med flensen mellom turbo og grenrør i morgen så turboen kommer lengre opp 323 bakstilling med skivebremser Bordet med det rare på Også skaffa noen breie felger som skal på Kom en pakke i posten pluss at jeg har hvert på biltema Sånn står bilen nå Simen Iversen
Iversen92 Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Skrevet Mai 22, 2012 viewtopic.php?f=37&t=227999 Vurderes nå solgt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå