hanskr Skrevet November 13, 2011 Skrevet November 13, 2011 hei Har ein e34 som var ein 520 og som blir bygd om til 530i v8 - å seinere 540 ++ Casen er den att eg må bruke 530 diffen under godkjennigna - mens eg har allerede sandblåst montert nye foringer, lakka osv på m5 bakstillinga som eg hadde tenkt å bruke då er probleme att 530 stikkakslingane ikkje passer inn i m5 bakstillinga ( altså der dei skal skruast fast) å m5 stikkakslingen passer ikkje på 530 diffen http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =3&theater nåkken som har peiling på om de går ann å flytte over ein knute fra kvar ? slik att eg kan brue m5 i den eine enden og 530 i den andre ? har ikkje fått målt diameter på akslingane enda http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... permPage=1 nåkken som veit ? eller har ein god ide ? bare å komme med ideer ellers må jo 530 bakstillinga demonterast og gåast over å montere for så å demontere igjen
///MPower Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 letteste er vel å ta medbringere fra 530 bærebroene og bytte over. gjorde det på min da eg og har 530 diff og aksler nå.
hanskr Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Skrevet Desember 11, 2011 aha er de bare å sku ut mutteren inni å flytter over eller meir jobb? takk for svar foresten
///MPower Skrevet Desember 11, 2011 Skrevet Desember 11, 2011 jess, de sitter litt, så må kanskje terses eller glidehammer.
hanskr Skrevet Desember 20, 2011 Forfatter Skrevet Desember 20, 2011 he he ein ting til, kas pipe brukte ? spesial ell ? virker som de ikkje er plass til ei vanleg :S
///MPower Skrevet Desember 20, 2011 Skrevet Desember 20, 2011 det er låseblikk rundt mutter, og vanlig 36mm pipe passer rett på.
hanskr Skrevet Desember 20, 2011 Forfatter Skrevet Desember 20, 2011 hehe da so- såg ut som ein stor mutter med lite klaring i forbifarten takk nokk ein gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå