Mamoz Skrevet November 13, 2011 Skrevet November 13, 2011 har en 318i 94' som grunnet en lekkasje i radiatoren startet å koke, da den fikk for lite kjøling... Etter den kokte denne ene gangen har den hatt en tendens til å kunne gå varm i blandt (har stoppet den før den har gått opp på det røde...). Etter den første gangen sluttet også varmeapparatet mitt å blåse varmt. Noen som vet hva som er galt/hva jeg skal gjøre??? ps. skal bytte radiator i morgen. Kan dette være alt jeg trenger, eller er det sannsynlig at det er noe annet som har røket??? :S pps. skriver fra tlf. så please ikke whine ang. at jeg burde ha sjekket rundt på forumet etter liknende tråer, da dette er håpløst med min tlf...
cHronilogy Skrevet November 13, 2011 Skrevet November 13, 2011 vannpumpe? sjekk hvis varmeapparat blaaser vesentlig varmere da du har litt turtall (og vann!), i saafall skift vannpumpe asap. : )
Mamoz Skrevet November 13, 2011 Forfatter Skrevet November 13, 2011 ok, takk hva kan skje dersom jeg ikke bytter vannpumpe asap? noe mer som kan ryke? :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå