jojr Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 Jeg har en E39 97 mod. som er levert med servotronic, men det er antagelig byttet til tannstag uten servotronic. (da det ikke er noe elektronisk koblet til tannstaget) Men er det pumpa eller tannstag som bestemmer om jeg skal bruke ATF eller andre oljer på sevoen. Nå virker bilen tung på rattet, har skiftet servoolje et par ganger da er den mye lettere på rattet med en gang etterpå men etter 1-2 dager er den like tung på rattet igjen. Noen forslag på hva dette kommer av?
jojr Skrevet November 14, 2011 Forfatter Skrevet November 14, 2011 Noen som vet om jeg kanskje bruker feil olje.
Danielen Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 som regel står det i lokke på servo olje beholderen hvilken olje du skal bruke, utover det så har jeg ingen aning dessverre
jojr Skrevet November 14, 2011 Forfatter Skrevet November 14, 2011 Det står ATF på lokket, men siden forrige eier har byttet tannstag, om det da bruker en annen olje, eller om oljetype bare har noe å si for pumpa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå