Ronny M Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 Hei. Har en touring med noen små mangler. Vurderer å kjøpe nytt, men tenkte jeg kunne sjekke her først Noen som har en hel og fin innsteglist til venstre side foran? Trenger også fremre plastdeksel i høyre hjulbue foran, og det lille dekselet som sitter i hullet til slepekroken foran. Venstre bakdør mangler et lite deksel som sitter ved siden av klinka på utsiden, jeg trenger det også
evovrs Skrevet Desember 13, 2011 Skrevet Desember 13, 2011 Hei.Har en touring med noen små mangler. Vurderer å kjøpe nytt, men tenkte jeg kunne sjekke her først Noen som har en hel og fin innsteglist til venstre side foran? Trenger også fremre plastdeksel i høyre hjulbue foran, og det lille dekselet som sitter i hullet til slepekroken foran. Venstre bakdør mangler et lite deksel som sitter ved siden av klinka på utsiden, jeg trenger det også ' Hei, har alle delene du trenger, kan komme til kongsberg å hente ??
Ronny M Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Skrevet Desember 14, 2011 Hei.Har en touring med noen små mangler. Vurderer å kjøpe nytt, men tenkte jeg kunne sjekke her først Noen som har en hel og fin innsteglist til venstre side foran? Trenger også fremre plastdeksel i høyre hjulbue foran, og det lille dekselet som sitter i hullet til slepekroken foran. Venstre bakdør mangler et lite deksel som sitter ved siden av klinka på utsiden, jeg trenger det også ' Hei, har alle delene du trenger, kan komme til kongsberg å hente ?? Jeg har kjøpt delene, ellers takk Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå