hkallestad Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Ser på pinout skjema på den originale spilleren min at den har line out, http://homepage.ntlworld.com/richard.pa ... pinout.jpg Stemmer dette? Noen som har brukt denne mot en forsterker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hkallestad Skrevet November 19, 2011 Forfatter Share Skrevet November 19, 2011 Da har jeg laget line out med denne adapteren som passer i anlegget, skal koble forsterker snart så ser vi om det er liv. Adapter: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hkallestad Skrevet November 20, 2011 Forfatter Share Skrevet November 20, 2011 Det var ikke liv i line out som er på skjematikken gitt, pinnene er der på spilleren men null liv;-) Dynavin eller noe annet ching chong next;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Line-out er RCA-plugger, hvis det er til ekstern forsterker du mener. Det du har bildet av er en isokontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hkallestad Skrevet November 21, 2011 Forfatter Share Skrevet November 21, 2011 Kontakten er mulig en iso ja, eller most som den kalles. Men det skulle være line out på 3 av pinnene som denne kontakten går mot(i følge skjematikk på spiller), det er også line in(cd changer input) på pinnene som denne kontakten går mot. Så jeg har koblet både dice på cd changer input og line out gjennom denne kontakten. Men det er som sagt null liv i line out pinnnene. Så det blir høyniva inngang på forsterker helt til jeg setter i ny spiller, funker greit nok. . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå