Telcontar Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 En kollega av meg har et komplett og originalt lyktsett til E39 '99 modell. Pærer og alt slikt er med, bare å sette dem inn. Dette er altså komplett frontlykter, blinkere og baklykter for sedan. Ligger i original emballasje. Befinner seg i Skien, men kan leveres i Kongsberg (evt. Drammen). Kan ordne bilder hvis det er seriøs interesse. Pris: Gi bud.
Bimmerfører Skrevet November 16, 2011 Skrevet November 16, 2011 Send meg bilder på glennive@broadpark.no, og hva slags pris er det her snakk om
Telcontar Skrevet November 16, 2011 Forfatter Skrevet November 16, 2011 Skal ordne bilder, pris er jeg usikker på, men skal sjekke opp det også. Du hører fra meg om en dag eller to Fikk litt info fra han som skal selge disse: Disse satt på bilen til den var gått ca. 20.000 kilometer, så de skal være i veldig god stand. Litt info om nypris hos GS Bildeler: Frontlykter par: ca. 8500 Baklykter par: 7700 Side blinkere: par hundre Nypris totalt ca. 16.000kr. Så jeg regner med at bruktpris kan være ca. 40% av ny pris (rundt 6000-7000kr). Lyktene har ligget ubrukt i original forpakning siden de ble tatt av. Gi bud uansett, så får jeg se hva han er villig til å selge for. Bilder får jeg i løpet av helga, kanskje før.
Bimmerfører Skrevet November 17, 2011 Skrevet November 17, 2011 Får komplett sett med NYE lykter til under den prisen på nett, så da behøver du ikke å sende bilder.
Telcontar Skrevet November 17, 2011 Forfatter Skrevet November 17, 2011 Kan du send meg link på disse? Ikke jeg som setter prisen, han tar utgangspunkt i GS sine priser på orginal lykter.
Telcontar Skrevet November 20, 2011 Forfatter Skrevet November 20, 2011 Bud notert, men tviler på om han selger til den prisen.
hNorstroem Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Koed.no selger hella lykter til 3500, facelift med hvite blinkers og angeleyes der har du et mer vettig utgangspunkt
Telcontar Skrevet November 21, 2011 Forfatter Skrevet November 21, 2011 Koed.no selger hella lykter til 3500, facelift med hvite blinkers og angeleyes der har du et mer vettig utgangspunkt Takk for info, da spørs det om han vil selge i det hele tatt . Han mente vel at disse er verdt 5-6k.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå