håk Skrevet November 15, 2011 Share Skrevet November 15, 2011 Heisann, har fått en 1997 Mitsubishi Carisma GL av min mor. 204'000km Den ble eu-godkjent forrige uke, så har to fine år foran seg. Den er damekjørt og starter hver dag! Min E39 slet i fjor vinter, det gjorde ikke denne... Minus er dårlig lakk, noe rust i hjulbuer, ødelagt sentrallås, "rust"? på speilglasset. Bilen er altså ikke så pen og se på, men det er GL utgaven med liten vinge. Denne ser så godt som identisk ut med den under (pluss originalvinge). Ganske kule 16 tommere på sommerdekkene, og all gummi både på sommer og vinter er kun gått 1 sesong. Kan jeg få mer enn 10k for denne? Mvh Håkon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet November 15, 2011 Share Skrevet November 15, 2011 Mellom 10 og 15 burde du vel kunne få. Ville kanskje lagt den ut til 18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet November 15, 2011 Share Skrevet November 15, 2011 Så sant bilen generelt er i fin stand, så ser jeg ikke noe i veien for at du kanskje skal nærme deg 20.000? 10 ville jeg ikke solgt den for en gang. Da har den vel mer verdi for deg skulle jeg tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet November 15, 2011 Forfatter Share Skrevet November 15, 2011 Det er klart den har mye høyere verdi! men forsikring og veiavgift på to biler blir litt mye, når jeg bare trenger en! selvfølgelig burde jeg solgt bimmern og kjørt denne, men det klarer jeg heller ikke... huff... Får prøve meg på 20, men synd lakken ikke er så pen... Egentlig utrolig mye bil for pengene disse carismaene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet November 15, 2011 Forfatter Share Skrevet November 15, 2011 Faen, sinnsykt å økonomisk det hadde vært å selge bimmern å kjøre denne! går jo på 0.6 på mila Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet November 15, 2011 Share Skrevet November 15, 2011 De ligger på ca 10k og oppover på Finn,og det er vel der de fleste ser. Er ikke lett å få så mye for en bruktbil for tida siden er mange av dem. Men legg den ut til 18-20 og se an responsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg