Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har søkt en del her på forumet, men finner ikke noe som er likt med mitt problem, så jeg prøver lykken her.

Har en e39 -02 med m54 som begynte å fuske litt i fjor vinter. Etter det har det bare blitt verre og verre. Ligger feilkode bla på luftmassemåler nr. 2 før kat. Den er skiftet så den skal være ok. Sletter feilkoder så kan den gå i flere uker uten et feilslag HELT til den får gå litt på tomgang, så begynner den å fuske igjen. Går bra rundt 2500-3000 omdr. Gjort samme flere ganger. I sommer slettet jeg feilkoder og dro på ferie, fungerte helt fint i 160 mil, helt til jeg ble stående i kø når jeg var nesten hjemme, da var det samme igjen.Nå er det så gale at bilen nesten ikke er kjørbar, stopper hele tiden. Bruker flere minutt på å få start på den og fusker hele tiden, dog ikke over 2500-3000 omdr.

Synes problemer ligner litt på det folk her har skrevet om vanosene på disse motorene men ikke helt likt.

Noen som har peiling om dette kan være vanosene bare med litt andre symptomer eller om det er noe annet?

Takker for eventuelle svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...