Thewiz Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Hei! Lurer på om det er noe spesielt jeg må tenke på når jeg skal ta av toppen på en M42B18. Regner med at jeg må ut med tennplugger, for så alle skruene rundt dekselet? Er det noe mer jeg burde tenke på? Skal noe strammes med et visst antall nm ellernoe? Dette er i forbindelse med å sjekke registerkjede og stramming osv.
flonoen Skrevet November 16, 2011 Skrevet November 16, 2011 Dette har jeg ikke snøring på, så ta alt med et par klyper salt. Men tror ikke du trenger ut med pluggene, står vel ikke i veien på noe vis de? Har en haynesbok til audaen min, der står det hvor mye moment som ting skal dragest til med, tilsvarende i boka for bilen din sikkert. Om du har strekkbolter skal vel boltene byttes ut? Kanskje byttes uansett hvilke bolter du har? Ren synsing fra mi side, ikke begynn å skru enda, vent på noen som har peiling!
Thewiz Skrevet November 16, 2011 Forfatter Skrevet November 16, 2011 Fant ut at jeg ikke trengte å ta av toppdeksel likevell hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå