espulus Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Vurderer å selge bilen, da jeg lengter etter en litt billigere bil som kan brukes til jobb. Blir en del kjøring, og gidder ikke tape alt for mye på km-stand. Bilen har snart rullet 137.000km, og bærer lite, om ingen, preg av dette. Den ble importert fra Tyskland i 2006 (hvis jeg husker rett), og har etter det gått i Bergen. Nå går bilen i Trøndelag. Etter jeg kjøpte bilen fra forige eier har jeg montert "M-plastikk", senket den 35mm og montert nye felger av typen GS Concave. Dim. fram: 245/35/20 Dim bak: 285/30/20. Bilen er av farge svart2 med beigeskinnseter (litt mørkere enn normalt?). Elektriske seter u/memory. Utstyrsliste på etterspørsel. Bremseklosser fram må byttes, men dette blir gjort over helgen. Bagasjelokklåsen er gåen. Dette blir også gjort over helgen. Fullt servicehefte følger med. Bilder kommer.. Send meg gjerne en PM, eller en SMS på 92236446. Har ikke mulighet til å svare på tlf for tiden, da stemmen er på ferie. Derfor foretrekkes PM eller SMS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet November 16, 2011 Forfatter Share Skrevet November 16, 2011 På første side av denne linken kan dere se hvordan bilen var da jeg kjøpte den, samt interiøret. På side 3 ser dere hvordan den er nå. viewtopic.php?f=6&t=191250 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Desember 23, 2011 Share Skrevet Desember 23, 2011 Hva er prisantydning på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Litt sent svar ser jeg, hehe ! Har ikke tenkt så mye på pris i det siste, med tanke på at jeg har handlet meg arbeidsbil, så føler ikke jeg trenger å selge. Men kom gjerne med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogis Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 slengut bilder... sett min nissan innpå her som eg vil bytte i e60? er og ute etter reint kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 EDIT: Har ikke sett den, men er nok ute etter ny BMW ! Har kun disse bildene på pc'n her, men kan godt sende bilder over MMS, hvis dette er ønskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 Fant et bilde av interiøret også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå