simenb Skrevet November 16, 2011 Skrevet November 16, 2011 Hei jeg har en E36 som er Tyskimportert men jeg får ikke skrudd av nærlysene, noen som har noen svar på det? Har sjekket bryteren og den ser ikke jallamekka ut og ledningene på lykta ser også riktig ut. Det er ikke orginalykter, men Depo. Har lyst til å kjøre med bare park og grøftelys. noen som har noen tips?
simenb Skrevet November 18, 2011 Forfatter Skrevet November 18, 2011 hva vil du ha bile av ? brytern, lampa, ledninger til lampa?
Kekkonen Skrevet November 18, 2011 Skrevet November 18, 2011 Har noe av det samme problemet på min e39. (importbil) Nærlyset lyser uansett hvilken stilling bryteren står i.... lot bryteren stå en stund i posisjon av, og til slutt slukket nærlyset...mulighet for treghet i kontaktmekanismen inni bryteren da disse på mange biler ofte er smurt opp med fett/silikon og er klissete innvendig....prøv å bytt bryter/demonter den du har og rens skinner og plater for fett/silikon evnt smør opp på nytt? Har ikke stressa med å sjekke min, da jeg ikke er noen parklys råner
simenb Skrevet November 18, 2011 Forfatter Skrevet November 18, 2011 hehe, mine står på uansett hvor lenge jeg har bryteren på 0. det så helt reint ut i bryteren da, ikke noe fett eller noe, men tenkte på om det kanskje går ann å koble om ledninger inni bryteren? Jeg syns det er ganske tøft å kjøre med angeleyes og grøftlys
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå