Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine tåkelys ble for en tid siden stjålet. Det ser ut som om braketten i støtfangeren er hel.

Har fått tak i brukte tåkelys, men får ikke festet dem skikkelig.

Antar at det har noe med stålfestet (på selve lykten å gjøre). Ser ut som om denne er bøyd feil i forhold til feste. Problemet er at jeg ikke vet hvoran den skal være bøyd for at dette skal stemme med festet som sitter i frontfangeren.

Noen som vet hvordan dette skal være?

http://images.bimmers.no/viewer.php?fil ... i22w1d.jpg

http://images.bimmers.no/viewer.php?fil ... h1frlf.jpg

Skrevet

grøftelysene du har nå er ikke orginale og har en annen festeløsning som er dårlig (kvalitet dårlig og knekker ofte)

Anbefaler å enten "lime" de på plass eller lignende, feks med sikaflex.

endte opp med å stripse mine 4 punkter og regulerte nivået utifra stramming på stripsa, siden festebrakketten brakk på begge, uten at jeg la noe vekt på de...

Skrevet

Hei, og takk for svar

Er du sikker på at de er uoriginale??

Kjøpte de av en på forumet som hevdet at de var originale. De ser dønn identiske ut som de originale, og sklir rett inni festene i ytterkant. Det er også påklistret delenr E6346J, samt at det står "Made in Austria" i glasset. Dette mener jeg å ha sett på andre originale tåkelys (på en E36 som jeg hadde før)

Kanskje har du likevel rett.

Skrevet

hmm ja.

det er godt mulig de er orginale.

la bare merke til at disse var nærmest identiske til mine som jeg kjøpte for 400kr på ebay, kina "kvalitet" :) begge festene brakk og jeg endte med en permanent festeløsning, så bra ut det, bare litt stress å skifte lyspærer.

har du en BMW forhandler i nærheten kan du jo høre med de, eventuelt finne en kreativ løsning :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...