happY Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 kan du justere høyden uavhengig av preloaden her? ser litt sånn ut på bakdemperen
SondreLM Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Skrevet Februar 6, 2012 Joda, selvsagt, det er jo mange forskjeller. Men i det generelle øyet, er det virkelig mye som disse to bilmodellene deler Klart, 7-serien var jo en mer lukseriøs modell da den først ble lansert. Hehe, dessverre er det lite utstyr på denne modellen. Får heller se om jeg får ettermontert litt diverse
SondreLM Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Skrevet Februar 6, 2012 kan du justere høyden uavhengig av preloaden her? ser litt sånn ut på bakdemperen Kan virke slik, men jeg aner ærligtalt ikke. Får se når jeg får de hjem i kjelleren
SondreLM Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Skrevet Februar 8, 2012 Da fikk jeg telefon fra leveringsfirmaet! Pakken med coilovers kan hentes på Ulsmåg i dag Gleder meg!
SondreLM Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Skrevet Februar 8, 2012 Dårlig bilde, men dere ser hva det går i:-)
SondreLM Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Skrevet Februar 9, 2012 Min nye favoritt-e32 Hehe, konge Håper det blir bra til slutt dette her! Er riktignok minimalt med penger når man går på skole..
wicky124 Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 SÅ lenge den er i nærheten av min gamle sin kulhet så skal du få kudos
SondreLM Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Skrevet Februar 9, 2012 SÅ lenge den er i nærheten av min gamle sin kulhet så skal du få kudos Haha! Får heller prøve på det..
SondreLM Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Skrevet Februar 14, 2012 Noen som vet om billig sandblåsing i bergen? Må sandblåse alle fire felgene, chromen på kanten var umulig å få av for meg. Noen?
daners Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 Noen som vet om billig sandblåsing i bergen? Må sandblåse alle fire felgene, chromen på kanten var umulig å få av for meg. Noen? Os sandblåsing burde jo du kjenne til om ratter rundt der i skoletiden din
SondreLM Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Skrevet Februar 16, 2012 Noen som vet om billig sandblåsing i bergen? Må sandblåse alle fire felgene, chromen på kanten var umulig å få av for meg. Noen? Os sandblåsing burde jo du kjenne til om ratter rundt der i skoletiden din Holder de til i industriveien eller?
daners Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Noen som vet om billig sandblåsing i bergen? Må sandblåse alle fire felgene, chromen på kanten var umulig å få av for meg. Noen? Os sandblåsing burde jo du kjenne til om ratter rundt der i skoletiden din Holder de til i industriveien eller? nei du kjører inn med Ulvenparken... rødt bygg
joggis Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 ville nok heller fått de glassblåst, sand er mye mer grovkornet.
Haakjin Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Hva betalte du for coiloverkittet til E32n?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå