Bushnell Skrevet November 17, 2011 Skrevet November 17, 2011 fikk feil på nedre opphengskule venstre side på min e34, er det noen som kan linke meg til hvilket stag det er ? eller hva det heter på f.eks gs eller koed?
Bushnell Skrevet November 17, 2011 Forfatter Skrevet November 17, 2011 nok å bare bytte foringa eller må hele staget byttes?
JTS77 Skrevet November 17, 2011 Skrevet November 17, 2011 Fikk du ikke feil på opphengskula da og ikke foringa? Det sier seg sjøl...
Bushnell Skrevet November 17, 2011 Forfatter Skrevet November 17, 2011 jo når du sier det er det vel ganske logisk så det er da altså opphengskula ja, da vet jeg det
kje Skrevet November 17, 2011 Skrevet November 17, 2011 casterstag Casterstag går vel som øvre opphengsstag, mens nedre (som trådstarter sikter til) kalles bærearm. Det er med andre ord opphengskula på bærearmen du har fått feil på. Nummer 2 på bildet. Hele staget må da byttes. Du kan søke det opp og bestille det fra GS Bildeler, Schmiedmann eller Koed. De kan også skaffe det på BilXtra og Thorsov. Du kan velge mellom stål og aluminium (bruk samme på begge sider).
kje Skrevet November 17, 2011 Skrevet November 17, 2011 Husk å jekke opp hjulet til vanlig kjørehøyde før du strammer til gjennomgangsbolten på bærearmen. Klunk og knirk kan forekomme om dette ikke er blitt gjort!
Bushnell Skrevet November 17, 2011 Forfatter Skrevet November 17, 2011 takk for svar stusset litt over det på koed selv, for der sto det øverst på caster og nederst på bærearm, men da er den saken klar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå