Endre87 Skrevet November 17, 2011 Skrevet November 17, 2011 Selger min nesten ubrukte Alpine KTP-445 på grunn av bytting av bil! Selges for 800kr ink. frakt (700kr mindre enn ny pris) Info: Alpine KTP-445 er en Headunit Power Pack eller på Norsk: Forsterker til Hovedenhet. Forsterker er oppgitt til 4 x 45W RMS ved 4 Ohm Man kan jo i første omgang spørres seg hva skal jeg med en slik sak. Innebygget forsterker i hovedenheten er jo oppgitt til 4 x 50Watt. Men husk at RMS effekten på spilleren ligger under halvparten Vi har satt opp en CDE-113BT og koblet inn vår POWER PACK. Har du en Alpine hovedenhet nyere en 2005 er innkoblingen av KTP-445 er en plug`n play operasjon. Er det en eldre eller annen hovedenhet kan man klippe og følge fargekodene. Så i vårt tilfelle var dette en plug`n play operasjon. Dynamikken i lyden blir betraktelig bedre, og uten problem kan du spille nesten dobbelt så høyt uten forvregning fra forsterkeren.
D.Toft Skrevet November 27, 2011 Skrevet November 27, 2011 hmm.. tror du det går an å kople denne innpå en pioneer spiller ved å klippe ledningene og lodde dem inn på pioneer sine?
Endre87 Skrevet November 29, 2011 Forfatter Skrevet November 29, 2011 vil tro det, er jo sikkert bare å kappe av den adapteren som går inn på spilleren. men jeg vet ikke helt sikkert. Mvh Endre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå