magne_ Skrevet November 17, 2011 Skrevet November 17, 2011 SOLGT! Dem har boltsirkel 4*100 Fremfelgene er 7,5" x 16" med et 20 Bakfelgene er 9" x 16" med et 15 Alle felgene har toyo proxes t1r dekk. Fremme er dem 195/40 og bak 215/40. Disse er kjørt ca 7000km med normal kjøring, og har derfor mye mønster igjen. Dem er som bildene vise lakert hvite. Dem er bra lakert, men ikke 100% strøkne. Den ene fremfelgen har blitt kantkjørt, og en liten skrape på bakfelgen. Men det blir mest sansynlig fikset før salg. Jeg har også senterkoppene til felgene, men dem befant seg på en annen lokasjon når bildene ble tatt. Skal få tatt bilder av dem etter vert.. Felgene er kun høytrykkspylt på bildene, hadde ikke mulighet for å vaske dem skikkelig! Tenkte meg ca 6000 for felgene, i og med at dekka er såpass bra! Jeg kan sende felgene, men da må kjøper betale frakt.. Ser helst at dem blir hentet. Jeg bor i Sandnes, Rogaland. Ta kontakt på PM, her i tråden eller på tlf 91729821 Mvh Magne Øksnevad Kanten på fremfelgen: Kanten på bakfelgen:
jeej17 Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Skam ! , å ødelegge felgen me å lakke den den fargen , er den lakket å sparklet eller ? eller er den heilt fin under lakken ?
magne_ Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Skrevet Desember 3, 2011 Skam ! , å ødelegge felgen me å lakke den den fargen , er den lakket å sparklet eller ? eller er den heilt fin under lakken ? Det er noe begrenset hvor seriøst jeg tar innlegg som er skrevet 5.43 en lørdags morgen! Felgene var lakerte når jeg kjøpte dem, men dårlig utført.. Jeg sandblåste felgene, og pusset ned skadene som var på kanten. Ble derreter lakka igjen, med skikkelig lakk! Felgene er forholdsvis fine under lakken, men vil ikke anbefale å satse på å få polert opp kanten..
Nenad Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Veldig kule felger når de er hvite spesielt på en hvit bmw. Jeg har en hvit e21 vil de passe på den?Det er 4x100 men tenkte om det passer med 9" felger bak? Det hadde vært kult. Hva er siste pris på de felgene???
magne_ Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Skrevet Desember 3, 2011 Veldig kule felger når de er hvite spesielt på en hvit bmw.Jeg har en hvit e21 vil de passe på den?Det er 4x100 men tenkte om det passer med 9" felger bak? Det hadde vært kult. Hva er siste pris på de felgene??? En kompis har en e21 med 9.5" brede bbs rs felger bak. Disse er spacet 5mm, og ytre kanten er 3.5".. Det sitter etter min mening perfekt på denne bilen. Han har stive coilovers på bilen, og jeg tror den hadde subbet litt vist han hadde kjørt et mykt oppsett.. Jeg kan ikke love at mine felger vil passe, selv om jeg er ganske sikker på det! Jeg kan gå ned til 5.000 for dem...
Nenad Skrevet Desember 10, 2011 Skrevet Desember 10, 2011 Kan du ta bilder med senterkoppene? Bor i Oslo du skal ikke kanskje innover?
magne_ Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Skrevet Desember 11, 2011 Kan du ta bilder med senterkoppene?Bor i Oslo du skal ikke kanskje innover? SOLGT!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå