Vanilla_ninja Skrevet November 18, 2011 Skrevet November 18, 2011 Den forrige eieren (mistenker jeg) tjuvkoblet lys med strømtyver og alskens rare ting som fikk kjørecomputeren til å gå bananas. Nå har jeg fjernet koblingene som ga feilmeldinger, men nå har jeg heller ikke noe lys i kontakten. I tillegg har festet til selve kontakten knekt, så jeg trenger nye greier. Jeg har funnet koblingsskjema som viser at kablene egentlig skal kobles til en hel haug med kontakter i bagasjerommet (stasjonsvogn), men jeg er usikker på hva jeg må ha av ledningssett. Kan jeg bruke noe generelt fra Biltema, eller må jeg innom profesjonelle BMW-folk?
Jevnakers Skrevet Januar 13, 2013 Skrevet Januar 13, 2013 Hei! Har det blitt noe ordning på problemet ditt? har akkurat kjøpt meg hengerfeste til min og så at det ikke var med ledningssett. på forhånd takk for hjelpen.
LK Skrevet Januar 13, 2013 Skrevet Januar 13, 2013 De har på Koed :Onlinekatalog ® E39 ® Nye deler ® Diverse utvendig utstyr. Du bør kjøpe orginalt,dette er enkelt å koble opp og det følger med en boks slik at pæresjekken fungerer som den skal.
Jevnakers Skrevet Februar 9, 2013 Skrevet Februar 9, 2013 hvor kobler jeg til ledningene som går fram?
LK Skrevet Februar 9, 2013 Skrevet Februar 9, 2013 På det ledningsnettet jeg har skal det kun seriekobles med baklyktene. Men mener å ha hørt om et ledningsnett der det går 1 ledning fram til lysmodulen. Har ikke montert på min enda,så vet ikke om jeg må dra fram den ledningen eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå