bjørnulf Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Hei! selger min trofaste 318i m sport etter kjøp av 4 hjulstrekker arb.bil..bilen ein 1994 modell,cosmo swatrz km stand 208000km,bulk i høgre framskjerm, høgre dør inntrykkt slik at vindusheisen kiler seg, men fungerer ved eventuell dørbytte..ny høgre speilholder + glass...frontfangeren heilt nede er borte vekk, alt skjedde etter ein liten tur på ein brøytekant og eit skilt for 2 år siden...litt rust her og der men ikkje alvorlig, mest ved låsen på bagasje luka...feil ved bilen, såg ein knekt bakfjær ved hjulbytte, ein ledning til kjørelyse bak går i jord som da slår ut dashbordlyse,,(svært irriterende)og fukt under mattene bak fører og passasjer siden..trur det er folien i dørene som er gåen....det er da eg veit per dags dato....bilen blei bruktimportert 2005, 1 eiger fra rogaland (30 årig dame) til 2006, har hatt bilen på veien siden da(snart 5 år.) blitt brukt kver dag,gått mykje til pendling,til frå jobb , starter trufast uten problem uansett varmt el kaldt i været..har skiftet jevnlig mykje slitedeler på eu godkjenningene sikkert nesten 40 tusen, da deler under bilen, einaste som er skifta på dei 62000 km i motorommet er viftereima,motortemp måler med hus og innsats..og kjølevæske,bremsevæske og servo olje 1 gang...har skiftet jevnlig motorolje og oljefilter og luftfilter sjølv...castrol.. i sommer tok eg girkassen og kardangen også castrol der og..bilen bør fikses opp og ikkje brukes som dele bil, altfor god til det... utstyr: varme i speilglass el justerbare, el viduer framme, tak luke , ute temp måler, piooner cd speler,midt armlene, fine seter, bakseter nesten ikkje brukt, svart rullegardin i bakvindu,varmetråder i bakrute,spoiler bak....bilen er orginalt senket bak fra fabrikk.15 alu vinter står på bilen, to nye pigg bak gått halv sesong og to slitte bak...17 toms to delte skrudde felger med slitte dekk..2 felger er bittelitt kantkjørt , finnes ikkje kast i noken av setta...bilen er fint kjørt, ingen ulyder fra m43 motoren , reg kjede sørger for sikker drift,slipper dyre reim skift.mange nye deler..motoren bruker ca 1,5 liter olje på 1 år mellom skifteintervallene..bruker litt kjølevann ca 1,2 l i året..mest på våren av alle ting.begge tåkelysene og et sett ekstra bak lykter som eg fekk fra forrige eier er med og..har tatt av kontakten til tåkelysa på lysbrytaren inni bilen så ved eventuell skifte av frontfanger må den plug and play for å få strømmen tilbake, godt å vete om......har berre ein park plass og ikkje råd til forsikring til 2 biler.. berre å ringe i normalt tidsrom so skal eg prøve å svare..perfekt bil for ein som har ein bil til liggande på lur å hente deler frå.. ring 90917572 (førde), sogn og fjordane bilder kommer i morgen , venter på dagslys skinn/lær ratt med bmw logo i farger i senter med airbag.sentralås. alarm med/ uten lyd valgfritt, abs, nye skivebremser med klosser framme 2010,(2 nye skiltlysholdere 2011) nytt ytre styrestag , standard tromler bak,nye bremseslanger framme, nye traversforinger..fra 2008 bærekule skifta høgre side,ny bremserør bak over eksos og bensintank,dei andre bremsrøra var skifta i 2005/06ny ,(termostat2007) ,nye sportsdempere framme, nye fjærer bak,2 forstillings kontroller,1 4 hjulskontroll,+ eit lager skifta ved drivaksel bak en el anna plass som eg ikkje har kunnskap om...nytt batteri 2008 (sønnak)bilen selges for 10 000 ved rask handel..el bod,- skilt blir levert inn til biltilsyn innen få dager pga bonus overføring til arb.bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 hvor holder du til? edit: så det nå; førde i sogn og fjordane. hjelper med litt avstand i annonsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørnulf Skrevet November 22, 2011 Forfatter Share Skrevet November 22, 2011 Første mann med 7000 kr får bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stokke93 Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Villig til å selge selvom du vet at bilen kommer til å bli brukt som bilcrossbil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørnulf Skrevet November 23, 2011 Forfatter Share Skrevet November 23, 2011 Bilen er nå solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg