bmwp0wer Skrevet November 18, 2011 Skrevet November 18, 2011 hei da har jeg å bedmund her på forumet skaffet oss en liten garasje sammen da d blir kjøpt 2 stk bmw e28 bedmund har alerede kjøpt å hentet sin 28 518 :S å jeg venter på å få hentet min bmw e28 518 info om bilene kommer etterhvært skal prøve å få lagt inn nå bilder av bedmund sin imorgen ting som kan være av inntresse mtech flipp mtech inntriør svart skinn i dørene mtech 1 ratt m5 front, alpina, bbs eller annen, alt av interesse å sikkert mye mye mere får bare lastet ned ett bilde :s planer for bmw e28 til bedmund : skaffe girkasse og montere den få vekk all rust, montere senk, bytte motor til m30, montere andre felger. vurdere lakkering men er student så pengene er deretter skaffe mtech vingen å montere den å sikkert mye mere
Jørgen Lie Skrevet November 18, 2011 Skrevet November 18, 2011 Handlet enda mere nå Jakob? Solgt Auda`n?
bmwp0wer Skrevet November 19, 2011 Forfatter Skrevet November 19, 2011 518 ifra orkdal ja handlet litt mere nå ja ånei audin har jeg ikke solgt
bmwp0wer Skrevet November 19, 2011 Forfatter Skrevet November 19, 2011 liten uppdate da bedmund har fått vasket sin e28 å tatt litt overflate rust å skulle egentli bytte girkasse men den va feil
bmwp0wer Skrevet November 20, 2011 Forfatter Skrevet November 20, 2011 får bare lastet ned 2 bilder jeg vet ikke hva som er galt.. men bedmund har funnet ut att alle 4 jekkfestene var opprusta.. å av forige eier elns har bare tatt sparkel å fylt opp hulla :S
bmwp0wer Skrevet November 20, 2011 Forfatter Skrevet November 20, 2011 koffer tråden flytta ifra prosjekt til bilder & film ? noen som vet kos man flytter tilbake ?
staM Skrevet November 20, 2011 Skrevet November 20, 2011 Denne bilen som hadde en elektrisk recaro-stol montert, og gåen girkasse? Ser i hvert fall ut som dere har kommet godt i gang allerede, lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå