m535i e28 Skrevet November 18, 2011 Skrevet November 18, 2011 Kjøpte meg en orginal BMW 524td e28 her om dagen og legger da ut et lite prosjekt da den trenger litt oppussing planer:-Hellakering.-OZ Futura 10.5x17 å 8.5x17. (nyrenoverte)-Nye glødeplugger-Montere intercooler-GSP Coilovers-Svart mtech skinn-Svarte skinndørtrekk-Få inn en grei stereo-sote rutene-Sveise all rust-Sveise inn nye kanaler-sandblåse og lakkere forstilling og bakstilling og sette på nye powerflexforinger-Ny 4.5'' dieselstuss -Shadowline baklykter (noen som har til salg?)-Kjøpe komplett strøken mtech styling-Kjøpe nye framskjermer.bare å komme med tips osv underveis er ikke sikkert alt går så fort pga er bare 17 år og økonomien er deretter, men skal prøve så godt jeg kan og ta en del bilder mens jeg holder på bilder av bilen
Pedi Skrevet November 19, 2011 Skrevet November 19, 2011 Se der ja, dette såg lovende ut. M-Tech er tøft, og du har et fint stuk på bilen din. Først av alt, bestill inn de dekslene til sideskjørtene dine - er sikkert ikke lenge før de går tomt hos BMW... Vi er en liten gjeng her inne med E28 under restaurering, så søk litt rundt og besøk trådene våre. Kommenter gjerne, og det er bare til å spørre hvis det skulle være noe. Du får nok som oftest et bra svar, er mange med imponerende kompetanse her på dette forumet. Og ja... Husk å komme med bilder, det elsker vi...
m535i e28 Skrevet November 19, 2011 Forfatter Skrevet November 19, 2011 ja skal kjøpe det som mangler på m-tech stylinga ja, men jeg vet ikke hvor man får kjøpt det
Lamek Skrevet November 19, 2011 Skrevet November 19, 2011 Det der er en sjelden bil så den bør du ta godt vare på Ikke mange som får sjangsen til å eie 524td.. Den er faktisk mer skjelden en m535i..
thorbis Skrevet November 19, 2011 Skrevet November 19, 2011 helt rett stuk på denne. bare bytt ut den stygge endetuten, få deksler til felga og stylinga og en hellakkering så er vi der.
Spankus Skrevet November 19, 2011 Skrevet November 19, 2011 rått stuk! Gratulerer med ett glimrende utgangspunkt! Hvordan er det med rust?
E28Fredrik Skrevet November 19, 2011 Skrevet November 19, 2011 henger meg på her riktig stuk på denne ja, bare få på litt lakk og fikse det som mangler blir den jo værst denne viktig å ta vare på den ihvertfall, 524td er en utrolig sjelden bil ja!
m535i e28 Skrevet November 19, 2011 Forfatter Skrevet November 19, 2011 ja er et greit utgangspunkt dette ja.. er litt rust her og der ja, men det er ikke så rart siden det er en over 25 år gammel bil er et hull ca midt på ene kanalen også er det litt på framskjermene og bakskjermene ved hjulbuene.. ser ut til at bilen har vært omlakkert før og det er gjort dårlig arbeid.. veldig dårlig lakkert.. ser ut som at den er lakkert med 1 strøk lakk hjemme i en vanlig garasje. kan dra av lakken flere steder og den er så tynn at den ''ruller'' seg sammen når jeg dra det av om dere skjønner og foresten, noen som vet hvor jeg får kjøpt dette ?: -Det som mangler på m-tech stylinga. -Lokka til bbs felgene med bmw logo på. -Endestuss som på m535i.
///MoePower Skrevet November 19, 2011 Skrevet November 19, 2011 Gratulerer med stilig bil.. Begynte tidlig med bil jeg også, og det har man mye igjen for senere!
m535i e28 Skrevet November 19, 2011 Forfatter Skrevet November 19, 2011 takk ja, har skrudd en del før, så er ikke nytt for meg dette
Pedi Skrevet November 19, 2011 Skrevet November 19, 2011 og foresten, noen som vet hvor jeg får kjøpt dette ?: -Det som mangler på m-tech stylinga. -Lokka til bbs felgene med bmw logo på. -Endestuss som på m535i. Enkelt... Det får du fra din lokale BMW-forhandler, eller feks GS, Koed eller Schmiedmann...
NBCustom Skrevet November 19, 2011 Skrevet November 19, 2011 gratulerer med skikkelig bil, den har bra potensiale! Litt inspirasjon til deg, noe oppfriska ja:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå