Olemm Skrevet November 19, 2011 Share Skrevet November 19, 2011 Har en 520 med 2.8L motor.. Har et problem med at det ryker endel av eksosen!? Gråkvit eksos.. Topp-pakning tror jeg ikke personlig selv at det er .. Det er orginalt eksosanlegg men CATTEN er fjernet.. Kan det ha noe med eksos størrelsen og gjøre ? siden eksosanlegget er beregnet til en 2.0L ? Har også Grenrør i fronten av eksosen om det har noe og si ?! Håper noen har et godt svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engen90 Skrevet November 19, 2011 Share Skrevet November 19, 2011 Selve eksosen har ingenting å si, men er ikke akuratt uvanelig med kondens i eksosen på denne tiden av året pluss at det er relativt kjølig ute så da blir det en del røyk. Så lenge bilen ikke bruker mye vann eller olje hadde jeg ikke brydd meg med det. Kan jo også lukte på røyken da. Lukter det litt søtt på en måte er det kjølevann og lukter det brent olje, ja da er det olje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toddy87 Skrevet November 19, 2011 Share Skrevet November 19, 2011 Etter min erfaring og kunnskap, så er det helt normalt at disse bilene ryker litt.. Spesielt når det er litt kjølig ute. Så lenge den ikke ryker svart selfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen86 Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Du skriver ikke hva slags bil det er, men går ut ifra at det er en E39 ? Kontroller at dreneringen under bremsekraftforsterkeren ikke er tett, det kan føre til at hele rommet bremsekraftforsterkeren sitter i blir fylt opp med vann og vannet finner veien inn i innsuget og forbrenninga via vakumslangen. Ikke uvanlig at de damper litt på denne årstiden som folk sier her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå