trond67 Skrevet November 19, 2011 Share Skrevet November 19, 2011 Har endelig fått kjøpt meg drømmebilen, nemmelig en 2011 520dat. eneste skåret i gleden er problemer med og få iphonen til og spille musikk. Jeg gjør følgende 1 plugger in iphone i usb utgangen i armlenet 2 iphonen dukker opp med riktig navn på skjermen 3 velger sang og trykker på joystick 4 sangen får da en hake ved seg men starter ikke Noen som veit hva jeg eventuelt gjør feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Kan du dele løsning med oss andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trond67 Skrevet November 21, 2011 Forfatter Share Skrevet November 21, 2011 Kan du dele løsning med oss andre? Var rart at det ikke funka med en gang,sleit i nesten 2 dager. Men løsningen var å plugge in iphonen før jeg startet bilen. Nå dukker både bilde og artister opp sammen med deilig lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå