skogsland Skrevet November 19, 2011 Skrevet November 19, 2011 Har da tatt ut taktrekket og måtte da ta av dette speilet over frontruta. I denne "stangen" som speilet er festa i sitter det no jævla harde fjærer som jeg sliter med å få festa i taket igjen. Derfor lurer jeg på om det er noen av dere som har gjort dette før og om noen har noe tips? Takker for svar.
AVT Skrevet November 19, 2011 Skrevet November 19, 2011 Du sliter med å dytte tilbake stangen som speilet er festet til, opp i festet i taket? Husker jeg slet med det ihvertfall... må bare være tålmodig og presse hardt, så kommer det til slutt
skogsland Skrevet November 19, 2011 Forfatter Skrevet November 19, 2011 Okei. Får slite meg ut imorra jeg da =P Men det jeg sliter mest med er at når jeg trer den ene enden opp i taket, og dytter opp den andre enden så spretter den første ut. Noe spess måte du gjorde det på eller?
AVT Skrevet November 19, 2011 Skrevet November 19, 2011 Litt usikker på hva som ble trikset til slutt... Du får bare smøre deg med tålmodighet, og teste deg frem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå