icemanM5 Skrevet November 20, 2011 Skrevet November 20, 2011 Selges helt nytt i eske! Førstemann til mølla! BUD ØNSKES!
icemanM5 Skrevet November 20, 2011 Forfatter Skrevet November 20, 2011 2000 for alt? Bud notert, men for lavt. Mvh
tonyku Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Nei men som alle andre så skriver som regel folk at dem har fått inn bud kun for å få opp prisen. Men greit, lykke til med salget. Tony
icemanM5 Skrevet November 21, 2011 Forfatter Skrevet November 21, 2011 Nei men som alle andre så skriver som regel folk at dem har fått inn bud kun for å få opp prisen. Men greit, lykke til med salget. Tony Har ingen interesse av å skryte på meg bud på noe jeg skal selge. Får jeg ikke bud så er ingen interessert, så enkelt er det. Men voksent gjort av deg at du ryddet opp i salgstråden igjen. Du får cred for den. Men siden du allerede var frempå med interesse, hvor mye ville du bydd for dette da? Trenger jo ikke ta det på PM nødvendigvis, om du ikke hadde tenkt til å komme med et skambud da...? Mvh
icemanM5 Skrevet November 21, 2011 Forfatter Skrevet November 21, 2011 2500kr, da kan jeg betale ikveld! Hadde egentlig håpet å komme litt nermere 3 lapper må jeg innrømme... Mvh
tonyku Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Nei men som alle andre så skriver som regel folk at dem har fått inn bud kun for å få opp prisen. Men greit, lykke til med salget. Tony Har ingen interesse av å skryte på meg bud på noe jeg skal selge. Får jeg ikke bud så er ingen interessert, så enkelt er det. Men voksent gjort av deg at du ryddet opp i salgstråden igjen. Du får cred for den. Men siden du allerede var frempå med interesse, hvor mye ville du bydd for dette da? Trenger jo ikke ta det på PM nødvendigvis, om du ikke hadde tenkt til å komme med et skambud da...? Mvh Skulle vell bare mangle så kverulant å sta som jeg var tidligere idag. Beklager. Budet på alt er som du sier, er 3000,- å det kan jeg nok ikke by over.
icemanM5 Skrevet November 21, 2011 Forfatter Skrevet November 21, 2011 Nei men som alle andre så skriver som regel folk at dem har fått inn bud kun for å få opp prisen. Men greit, lykke til med salget. Tony Har ingen interesse av å skryte på meg bud på noe jeg skal selge. Får jeg ikke bud så er ingen interessert, så enkelt er det. Men voksent gjort av deg at du ryddet opp i salgstråden igjen. Du får cred for den. Men siden du allerede var frempå med interesse, hvor mye ville du bydd for dette da? Trenger jo ikke ta det på PM nødvendigvis, om du ikke hadde tenkt til å komme med et skambud da...? Mvh Skulle vell bare mangle så kverulant å sta som jeg var tidligere idag. Beklager. Budet på alt er som du sier, er 3000,- å det kan jeg nok ikke by over. Hvor mye er du villig til å by du da, om du skulle være interessert i å handle? Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå