Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei men som alle andre så skriver som regel folk at dem har fått inn bud kun for å få opp prisen.

Men greit, lykke til med salget.

Tony :-)

Skrevet
Nei men som alle andre så skriver som regel folk at dem har fått inn bud kun for å få opp prisen.

Har ingen interesse av å skryte på meg bud på noe jeg skal selge. Får jeg ikke bud så er ingen interessert, så enkelt er det.

Men voksent gjort av deg at du ryddet opp i salgstråden igjen.

Du får cred for den. ;)

Men siden du allerede var frempå med interesse, hvor mye ville du bydd for dette da? Trenger jo ikke ta det på PM nødvendigvis, om du ikke hadde tenkt til å komme med et skambud da...? ;)

Mvh

Skrevet

Har ingen interesse av å skryte på meg bud på noe jeg skal selge. Får jeg ikke bud så er ingen interessert, så enkelt er det.

Du får cred for den. ;)

Men siden du allerede var frempå med interesse, hvor mye ville du bydd for dette da? Trenger jo ikke ta det på PM nødvendigvis, om du ikke hadde tenkt til å komme med et skambud da...? ;)

Mvh

Skulle vell bare mangle så kverulant å sta som jeg var tidligere idag. Beklager.

Budet på alt er som du sier, er 3000,- å det kan jeg nok ikke by over.

Skrevet

Du får cred for den. ;)

Mvh

Skulle vell bare mangle så kverulant å sta som jeg var tidligere idag. Beklager.

Budet på alt er som du sier, er 3000,- å det kan jeg nok ikke by over.

Hvor mye er du villig til å by du da, om du skulle være interessert i å handle? :)

Mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...