Dr. J Skrevet November 20, 2011 Skrevet November 20, 2011 Hei! Har hatt noen problemer med varmeapparatet i min e46 2000 mod. i det siste. Jeg var på ferie en uke, og da stod bilen helt stille. Skulle starte bilen og blåseapparatet var helt dødt, på alle brytere. Slo bilen av og på noen ganger, brått fungerte den. Men, det var bare første del av historien. Videre nå har apparatet en tendens til å blåse kun på maks, selv når den står på enten 0,1,2 eller 3. Et annet problem er at apparatet blåser selv uten tenning! Måtte nappe ut -polen på batteriet for å få slått av. Har noen peiling på dette merkelige fenomenet? Takk på forhånd!
2000Touring Skrevet November 20, 2011 Skrevet November 20, 2011 Bump etter en time... Utålmodig eller? Tipper dette søket fungerer: http://bimmers.no/forum/search.php?keywords=viftemotstand+diy&terms=all&author=&fid%5B%5D=1&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=topics&st=0&ch=300&t=0&submit=S%C3%B8k
Dr. J Skrevet November 20, 2011 Forfatter Skrevet November 20, 2011 Stod ikke noe om mitt problem der :s
Scampi Skrevet November 20, 2011 Skrevet November 20, 2011 Jo, det gjorde kanskje det Få tak i et nytt sluttrinnet og bytt det. Jeg hadde samme problem på min E36, og da var det sluttrinnet/viftemotstanden som hadde tatt kvelden.
Dr. J Skrevet November 21, 2011 Forfatter Skrevet November 21, 2011 Kan det være en av kretsene i panelet som har blitt gåent? Selv når jeg tar ut sikringen hører jeg fortsatt en svak susing..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå