Skjervik Skrevet November 20, 2011 Skrevet November 20, 2011 Hey, Jeg har ett problem. BMW`n skal på veien ganske snart. Og jeg er en slik en som har veldig mye glava men fryser VELDIG fort Og varmeapperatet mitt er vel like klokt å finne ut av som Kong Harald. Jeg skal beskrive dt så godt jeg kan Inne i kabinen. Der kan man stille på varme, styrke og hvor det skal blåse. Greit nok, Dette funker. Men om jeg har hatt motoren i gang en stund og den er varm og skrur på vifta på fullt, varmt og overalt så blåser det jo veldig kaldt istedet. Eneste stedet i bilen det blåser varmt er oppe ved frontruta. Noen som har tips eller lignende til hva jeg kan gjøre for å reparere det? På Forhånd takk, Jonas S.
todleif Skrevet November 20, 2011 Skrevet November 20, 2011 Er vanligt at det berre er friskluft i midten og justerbart oppe og nede. So den midterste spaken er vanligvis til venstre når det ikkje er sommar.
Skjervik Skrevet November 20, 2011 Forfatter Skrevet November 20, 2011 Vet du om det er slik på -89 modellen? Takk for svar. Skal prøves ut i morgen!
todleif Skrevet November 20, 2011 Skrevet November 20, 2011 Har du ikkje valg imellom blått eller rødt (kaldt eller varmt) på dysene i midten, so er det nok berre kaldluft der. Forøvrigt er varmeapparatet i e34 kjempebra! Eg stilte inn temperaturen på ca 21 grader og vifta på 1 og det fungerte kjempebra. Ved fuktigt vær lot eg vifta væra på 2. Spakene til luft oppe og nede var heilt til høgre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå