superkulmedkniv Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Jeg har en e60 2005 mod som har orginal cd-skifter, og i-driva uten navi. Denne er det ikke AUX utgang på. Hva er den beste løsningen for og få spilt en ekstern lydkilde i disse? Må jeg kjøpe Dension 500, og programere bilen, eller går det ann og få kjøpt en aux kontakt som går i kontakta på cd-skifteren uten noe mere mekking? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lommelom Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 På min E60 er det aux kontakt i baksetet festet på mittkonsollen.har ikke funnet ut om det finns en til fremme. Må få sjekket opp i boka. Jeg har i alle fall aux som valg på idriven. Tror du må inn og programmere om du ikke har dette valget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtds Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Får ettermonterings sett med aux tilkobling i hanskerommet... Kobler til kabler i en kontakt bak spilleren og koder om spilleren etterpå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå