Bjanne Skrevet November 20, 2011 Skrevet November 20, 2011 som topic sier, skal få lagt e60'n min litt nærmere bakken til sommeren, og lurer på om noen har noen bra forslag til et bra senkesett til bilen. det er en 2007 520d det er snakk om, skal kjøre på 20" felger, så det må senkes en del skal det bli noe. lurte på å kjøpe nye m sport dempere og noen senkefjærer, men usikker på hvordan det vil fungere. har lyst å bevare noe av komforten og. hadde kw3 på m3'n jeg hadde og det var jo ikke akkurat behagelig å kjøre med over lengre tid. noen som kan komme med forslag til sett, som man har erfaring med, og gjerne hvor man får kjøpt det. hadde jeg satt pris på det. er åpen for alt, fra bare senkefjærer, til helt sett, gjerne justerbart og. på forhånd takkar
tictor Skrevet November 20, 2011 Skrevet November 20, 2011 Kjører H&R sett på min, senker 35mm. Er ganske stiv på sommeren med 19" på. Tror ikke jeg ville valgt å senke noe mere på min men det er jo opp til hver enkelt, har ikke så fine veier der jeg kjører.. Med 16" vinterdekkene syns jeg den er meget god å kjøre men man må jo ofre litt for skjønnheten Men ut fra slik du skriver så tolker jeg det slik at du vil senke noe mere enn 35mm, så det kan jeg ikke snakke noe om men du har nå min mening på mitt oppsett
Bjanne Skrevet November 20, 2011 Forfatter Skrevet November 20, 2011 har du bare fjærer eller dempere og ? haru bilde a bilen med 19"ene på ? så en kan se hvordan det blir ? skal jo være bruksbil jeg bruker i bergen da, så kan ikke være for stivt pga de helvettes brosteinene
tictor Skrevet November 20, 2011 Skrevet November 20, 2011 Fjærer og andre dempere, husker ikke hvilke demper som står på. Har kun på tlf så hvis du sender meg nr ditt så kan jeg sende ett mms bilde til deg.
tictor Skrevet November 20, 2011 Skrevet November 20, 2011 Glem det, har jo liggende bilde av bilen min her viewtopic.php?f=6&t=202274
Bjanne Skrevet November 20, 2011 Forfatter Skrevet November 20, 2011 ah okey, det der var nok litt for lite ja :S hehe. da må jeg sikkert kjøpe et justerbart et, for det var langt i fra der jeg skal være hehe, men takk for bilde
Bjanne Skrevet November 21, 2011 Forfatter Skrevet November 21, 2011 ingen som har noen gode eller dårlige erfaringer med justerbare sett å komme med ? er litt i tvil om hva jeg skal kjøpe her :SS æsj-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå