Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rust på kanaler/jekkfester er jo standar på e34. Finner ganske mykje info om svakhetene til denne motoren i dieseltråden i teknisk. viewtopic.php?f=1&t=177720

Sjekk om automatkassa girer skikkelig (vist det er automat) Sjekk om den er tungstarta eller starter med eingong når. Ligger mange tråder ute med startproblem på disse bilene.

Pris? vanskelig og sei når du ikkje nevner km.stand. Men er det mykje rust og bilen er gått 250 000 ++ so ville ikkje eg betalt meir en 10 - 15 000 kr

Skrevet
Pris? vanskelig og sei når du ikkje nevner km.stand. Men er det mykje rust og bilen er gått 250 000 ++ so ville ikkje eg betalt meir en 10 - 15 000 kr

Nå syns jeg du virket litt grådig jeg da.

Nå sier han lite om bilen da men generelt er disse priset ganske høyt da. (Regner med det er manuell siden det ikke er nevnt)

:?:

Ellers er rust på dører et problem.

Skrevet

Gjekk ut ifrå det eg betalte for min tds. Fikk den relativt billig tydligvis. 1995 modell, med gåen automatkasse/skinnintereør og grønne skilter. Gått 195 000 km. denne betalte eg 6000 kr for.

nokk om det. 96 modell er jo verdt litt på grunn av sein årgang, vist den er eu godkjent ville eg nokk nerma meg 20 - 25 lapper uten og ha sett bilder av bilen. Då disse er verdt meir med manuellgir enn med automat i mitt hove!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...