ibocan92 Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Jeg fikk plutselig sensor oelstand etter olje skift og det er olje til max haken på peil pinna??? Kan det være føleren til olje nivå som er rævva? Og hvor går ledninga til den? Også kommer bremsli electrik eller no sånt helt brått mens jeg kjører, alle bremse lys virker..:s Noen som har oplevd slikt? Takker for hjelp:)
KnutNilsen Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 D kan vere olje pumpa som begynner å gi dårlig trykk. Eller bare at olja er får kjukk har hat d probleme selv ihvertfal. D kommer også ann på om du har brukt den olja før eller om d er en ny type olje.
ibocan92 Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Skrevet Desember 4, 2011 D kan vere olje pumpa som begynner å gi dårlig trykk. Eller bare at olja er får kjukk har hat d probleme selv ihvertfal. D kommer også ann på om du har brukt den olja før eller om d er en ny type olje. nå kommer det ikke feilmelding på olje stand, men bremsli electrik kommer enda av og til.
Joachim_M5 Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 D kan vere olje pumpa som begynner å gi dårlig trykk. Eller bare at olja er får kjukk har hat d probleme selv ihvertfal. D kommer også ann på om du har brukt den olja før eller om d er en ny type olje. Sensor ölstand har da ingenting med hverken oljepumpa, oljetrykk, hvor tjukk olja er, eller åssen oljetype det er...! Nivåfølern kan da ikke tenke selv....
ibocan92 Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Skrevet Desember 5, 2011 diode pere? hva tenkte du med diode pere? den bremsli electrik kommer oftest mens jeg kjører og bremser litt hardt. en jeg spurte mente det kunne være slitasje varsler på skoene men dem har jeg ikke putta inn i skoen siden jeg ikke klarte å få den til å sitte på plass mens jeg satt inn skoene. og da burde det stått noen som skal bety slitt bremser ellerno. olje stand varsleren har jeg ikke sett på en stund så den er ok. og olje nivået er knapt over max men når motorn går så suger den opp nærme 1liter opp til olje filteren så da er det nokk med olje i bunnpanna.
Morty999 Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 oljefilteret er nok fult selv om motoren ikke går skal jeg si deg
Joachim_M5 Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Det skal nok være bremslicht, som betyr bremselys. Så det er enten bare ei bremselyspære som har gått, eller så er det noe anna tull i bremselyskretsen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå