Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om du lurer på spesifkt på ett spesielt verksted, så er vel det mest nøyaktige svaret du får ved å ringe de og spørre.

Tror nok prisene varierer fra rundt en tusenlapp til rett i underkant av to tusenlapper...(bare det jeg har snappet opp i farta, så ikke så nøyaktig det heller)

Skrevet
Om du lurer på spesifkt på ett spesielt verksted, så er vel det mest nøyaktige svaret du får ved å ringe de og spørre.

Tror nok prisene varierer fra rundt en tusenlapp til rett i underkant av to tusenlapper...(bare det jeg har snappet opp i farta, så ikke så nøyaktig det heller)

2000,- pr. time!? :shock: Etter det jeg har fått med meg så er ca. 700-1000,- en vanlig timepris. Når jeg ringte det lokale BMW-verkstedet her og lurte på om de kunne resette regnsensoren min så fikk jeg prisoverslag på 800,-, noe jeg anntar er for en påbegynt arbeidstime.

Skrevet

2000,- pr. time!? :shock: Etter det jeg har fått med meg så er ca. 700-1000,- en vanlig timepris. Når jeg ringte det lokale BMW-verkstedet her og lurte på om de kunne resette regnsensoren min så fikk jeg prisoverslag på 800,-, noe jeg anntar er for en påbegynt arbeidstime.

Som sagt bare noe jeg har snappet opp, og en ev stedene jeg har lest det er faktisk her på forumet. Hvor vidt det stemmer vet ikke jeg. Poenget mitt var for så vidt at om man skal vite timepriser er det nok best å ringe dit man vurderer å sette inn bilen.

Ett eksempel:

http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=191959&hilit=timepris

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...