oakland Skrevet November 22, 2011 Skrevet November 22, 2011 Hei. Noen som veit hvilken pris merkemerkstedene tar per time.?
2000Touring Skrevet November 22, 2011 Skrevet November 22, 2011 Om du lurer på spesifkt på ett spesielt verksted, så er vel det mest nøyaktige svaret du får ved å ringe de og spørre. Tror nok prisene varierer fra rundt en tusenlapp til rett i underkant av to tusenlapper...(bare det jeg har snappet opp i farta, så ikke så nøyaktig det heller)
haakon85 Skrevet November 22, 2011 Skrevet November 22, 2011 Om du lurer på spesifkt på ett spesielt verksted, så er vel det mest nøyaktige svaret du får ved å ringe de og spørre.Tror nok prisene varierer fra rundt en tusenlapp til rett i underkant av to tusenlapper...(bare det jeg har snappet opp i farta, så ikke så nøyaktig det heller) 2000,- pr. time!? Etter det jeg har fått med meg så er ca. 700-1000,- en vanlig timepris. Når jeg ringte det lokale BMW-verkstedet her og lurte på om de kunne resette regnsensoren min så fikk jeg prisoverslag på 800,-, noe jeg anntar er for en påbegynt arbeidstime.
2000Touring Skrevet November 22, 2011 Skrevet November 22, 2011 Om du lurer på spesifkt på ett spesielt verksted, så er vel det mest nøyaktige svaret du får ved å ringe de og spørre.Tror nok prisene varierer fra rundt en tusenlapp til rett i underkant av to tusenlapper...(bare det jeg har snappet opp i farta, så ikke så nøyaktig det heller) 2000,- pr. time!? Etter det jeg har fått med meg så er ca. 700-1000,- en vanlig timepris. Når jeg ringte det lokale BMW-verkstedet her og lurte på om de kunne resette regnsensoren min så fikk jeg prisoverslag på 800,-, noe jeg anntar er for en påbegynt arbeidstime. Som sagt bare noe jeg har snappet opp, og en ev stedene jeg har lest det er faktisk her på forumet. Hvor vidt det stemmer vet ikke jeg. Poenget mitt var for så vidt at om man skal vite timepriser er det nok best å ringe dit man vurderer å sette inn bilen. Ett eksempel: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=191959&hilit=timepris
oakland Skrevet November 22, 2011 Forfatter Skrevet November 22, 2011 Ok då det ligger så høgt i pris. Men 2000kr per time ? ekje det berre mekanikere og ikkje advokater.?
Kai-P. Skrevet November 22, 2011 Skrevet November 22, 2011 Snittet ligger på mellom 800-1000 kr pluss moms, anslår jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå