BMW320coupe Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 selger nå min nylig eu-godkjente bmw for 20 tusen med helt nye vinter dekk på 16 toms bbs felger. bilen er i kjørbar stand. følger med alt av deler jeg har til den bilen. holder til i nore og uvdal kommune i buskerud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW320coupe Skrevet November 22, 2011 Forfatter Share Skrevet November 22, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matz Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Interiør bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW320coupe Skrevet November 23, 2011 Forfatter Share Skrevet November 23, 2011 litt dårlige bilder men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Hva er det med eenne? Sent from my Desire HD using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW320coupe Skrevet November 23, 2011 Forfatter Share Skrevet November 23, 2011 Hva er det med eenne?Sent from my Desire HD using Tapatalk det som er med den som jeg kommer på i farta er lakering av bilen, mangler bagarserom tettingen(gumi lista), venstre sidepanel er litt ødelakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Eu godkjent? Sent from my Desire HD using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW320coupe Skrevet November 23, 2011 Forfatter Share Skrevet November 23, 2011 Eu godkjent?Sent from my Desire HD using Tapatalk ja den ble eu-godkjent for 1 måned siden eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Motor, stand, km, rust? Sent from my Desire HD using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Skilt? Sent from my Desire HD using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW320coupe Skrevet November 23, 2011 Forfatter Share Skrevet November 23, 2011 Skilt?Sent from my Desire HD using Tapatalk er ikke på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Men det finnes? Rust, km og motor? Har du noe tlf nr? Sent from my Desire HD using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW320coupe Skrevet November 24, 2011 Forfatter Share Skrevet November 24, 2011 Men det finnes? Rust, km og motor?Har du noe tlf nr? Sent from my Desire HD using Tapatalk så klart noe rust er det på den siden det er gammel bil men jeg vill ikke si det er mye, har sveisa rusta som jeg har sett under. bilen har gått 280000 eller noe, men motoren virker bra, bytta olje og filter for ikke så lenge siden og bytta plugger på den. og skilta på bilen finnes ja men har avskilta den siden jeg har drivi å pussa den opp, men siden jeg ikke har penger til å sette den helt i stand så må jeg selge den:( tlf nr: 92205023 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW320coupe Skrevet November 25, 2011 Forfatter Share Skrevet November 25, 2011 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå