aleck Skrevet April 16, 2013 Forfatter Skrevet April 16, 2013 Når blir det lakkering da Mr. Aleck? Bytte Hartge felgene i BBS'ene mine? Prøve å få lakkert bilen når jeg kommer hjem fra nordsjøen nå Har bestemt meg for å beholde Hartge felgene, bestilt meg nye kanter fremme da di jeg har er for breie Hvor breie er de ringene, og skal du eventuelt selge? DET interiøret! Ringene er 3" og akuratt som nye, må hvertfall ha 2000kr + frakt da de nye kantene kom på nesten 4000kr og de var 2"
aleck Skrevet April 17, 2013 Forfatter Skrevet April 17, 2013 Noen som vet hvilken stolunderstell som passer til evo stolene?? Hvis ikke må jeg modifisere de originale stolunderstellene mine..
jonas1/// Skrevet April 17, 2013 Skrevet April 17, 2013 Stolene var stygge, selg di til meg hehe Neida blir konge dette
aleck Skrevet April 17, 2013 Forfatter Skrevet April 17, 2013 Stolene var stygge, selg di til meg heheNeida blir konge dette Hehe, håper det blir bra
Sund.M3 Skrevet April 18, 2013 Skrevet April 18, 2013 Noen som vet hvilken stolunderstell som passer til evo stolene?? Hvis ikke må jeg modifisere de originale stolunderstellene mine.. jeg har det samme intriøret liggende å der er det brukt modifiserte e30 stolunderstell, funker fint det flott prosjekt btw, skal følge med videre her
aleck Skrevet April 18, 2013 Forfatter Skrevet April 18, 2013 Noen som vet hvilken stolunderstell som passer til evo stolene?? Hvis ikke må jeg modifisere de originale stolunderstellene mine.. jeg har det samme intriøret liggende å der er det brukt modifiserte e30 stolunderstell, funker fint det flott prosjekt btw, skal følge med videre her Gode greier, får begynne når jeg kommer hjem fra nordsjøen
mxsondre Skrevet April 18, 2013 Skrevet April 18, 2013 Grattis med fint interiør prikk lik sjøl, hehe. Jeg laga meg stolunderstell til de, funker veldig bra
aleck Skrevet April 18, 2013 Forfatter Skrevet April 18, 2013 Grattis med fint interiør prikk lik sjøl, hehe. Jeg laga meg stolunderstell til de, funker veldig bra Hehe, ja det bør gå å modifisere de gamle
aleck Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Skrevet Juni 28, 2013 Bilder av motor og motor i bil Ferdig overhalt motor, klar for å settes inn: Motor og diverse montert i bilen, starter og går
aleck Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Skrevet Juni 28, 2013 Flott prosjekt! Hvilken radiator bruker du? Er litt usikker, for jeg kjöpte den av en kompis. Er nok en ebay radiator
aleck Skrevet Oktober 16, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2013 Noen bilder av bilen, ikke 100% ferdig ennå men nermer seg Felger er på vei i posten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå