Jørgen Lie Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Har et sett med Azev-felger som jeg tenker og selge. Oppussingsobjekt, men har gjort en del selv, samt lakkert, men resultatet er ikke noe å skrive hjem om! Den ene bakfelgen er litt skadet, men ikke noe som har betydning.. Selv kjørt med de i over en sesong. Selges uten dekk. Bilder kommer!
Jørgen Lie Skrevet November 23, 2011 Forfatter Skrevet November 23, 2011 Bomma totalt på annonseplassen ja.. Den må gjerne flyttes til Felger og dekk selges
Jørgen Lie Skrevet November 23, 2011 Forfatter Skrevet November 23, 2011 Skal få tatt noen bilder når jeg kommer hjem etterpå.. To av felgene ligger hos en kompis.. Jeg har "pusset" ned skadene så mye som det går.. Så de vises ikke forferdelig godt.. Men som sagt, skal få tatt bilder av det EDIT: Kommet Bilder i morgen pga uvær og strømbrudd her ute... Beklager det, men håper strømmen er tilbake i morgen!
Jørgen Lie Skrevet November 26, 2011 Forfatter Skrevet November 26, 2011 Nei de går ganske billig.. Rundt 1500-2000,- eller noe sånt.. Har desverre ikke fått tatt bilde enda, da der har vært andre ting og prioritere ifb med uværet
bmw-E30 Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Hadde du bodd nærmere så.. men blir litt langt ifra sør for Bergen og opp til Møre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå