Marius;) Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Hei, jeg har plukket ut motoren fra min e39 523 antagelig sprukket blokk. jeg har nå skaffet meg en annen motor så hvis noen trenger noe på denne så rop ut. den er komplett ( har tatt av topp ) Mvh. Marius
Marius;) Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Skrevet Januar 5, 2012 jeg har alt liggende, brukt smådeler. som : starter, dynamo, ac kompressor. bud ønskes. skal bort, ligger i veien.
sufii Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Jeg trenger veivakselsensoren og tenplugg hettene som sitter på coilene.
Marius;) Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Skrevet Januar 6, 2012 der kan du se:) dette har jeg jo liggende;)
sufii Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Og du er sikker på veivakselsensoren fungerer? Hvor mye skal du ha for 6 hetter og den sensoren da?
Marius;) Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Skrevet Januar 6, 2012 Sikker? Fungerte når jeg tok det ut, så kan ikke skjønne at dette ikke skal fungere:) bud?
Marius;) Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Skrevet Januar 9, 2012 Da har jeg satt prisen til 1500kr. Til førstemann, mulig det er en ureal pris. Men kanskje det er noen intr.
Marius;) Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Skrevet Januar 22, 2012 jeg har alt liggende, brukt smådeler. som : starter, dynamo, ac kompressor. bud ønskes. skal bort, ligger i veien. Bunnpanne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå