Snowgoon Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Da er jeg nødt til å selge den kjære bilen min som jeg har blitt så glad i. Har ikke lyst til og selge, men den økonomiske situasjonen har endret seg og som fattig student, må andre ting prioriteres. Bilen er en Bmw 520IA i fargen Oxfordgreen metallic. Den har gått ca 225000km, men er i god stand og har aldri vert ett problem med den i mitt eie. Den er Eu godkjent frem til Mai 2012, den har fått ettermontert M fangere både forran og bak, samt svart grill som løftet utseende en del. Jeg har også montert xenon lys og sportsfilter. Det originale filteret følger selvfølgelig med bilen. Av andre ting som kan nevnes fikk den forrige eieren satt inn anlegg i bilen av Audioart i Oslo, dette spiller meget godt med høytalere fra Pioneer og en Kicker sub. Desverre så tok forsterkeren som fulgte med bilen kvelden, så her har jeg gått til investering av ny, samt byttet ut cd spilleren til en bedre spiller fra Alpine. Av felger så står bilen på 18 tommers originale BBS felger, vet ikke navnet på modellen, men synes at disse kler bilen og er innskrevet i vognkortet. Nå når det er vinter står bilen på originale bmw felger. I sommer ble rusten tatt og bilen fremstår som pen i lakken, det er noen få mindre steinsprut skader men slikt må forventes på en 96 modell. Eneste problemet med bilen som er kjent av meg, er at noe har skjedd med ASC da denne lyser konstant, men dette vil ordnes snarest Prisen jeg kan tenke meg er rundt 75 000 kr, men jeg er åpen for bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet November 26, 2011 Forfatter Share Skrevet November 26, 2011 Ingen som er interessert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW320coupe Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 innterisert å bytte i en e46 318 stasjonsvogn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2012 Bilen er vrak! Så den selges i deler, hadde jeg ikke havnet i den ulykken så kunne det vert aktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå