MrTurkish Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Bmw 318ia Cab vurderes solgt da jeg ønsker å kjøpe meg 5.serie 3.serie E36 1995 modell. Eu-godkjent til 2013 ( mars ) Km stand : 181000Km Bilen er så å si strøken, litt problemer med mekanismen på caben da den må tas inn-ut manuelt, men følger med hardtop i bilens farge som jeg nylig har kjøpt brukt for 8000kr. Sommer/vinterdekk er så å si nye. bilen har svart farge og bærer ellers ikke noe preg av noe som helst Ikke noe lakkflass eller slikt, lakken er veldig pen å se på Eid av en eldre dame før meg, så bilen har blitt tatt godt vare på og vært på service og karosserikontroll flere ganger bla i Tyskland Importert til norge i ca 1992/1993 mener jeg å huske Motoren og Automatkassen girer utrolig bra og drar seg godt framover ingen ulyder både på kassa og motoren Har du noen spørsmål ang noe som helst ta kontakt per melding eller ta gjerne kontakt på : 46 92 93 94 Innbytte er fullt mulig i, men ønsker minimum 323 og oppover eller 5.serie mellomlegg fra min side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrTurkish Skrevet November 24, 2011 Forfatter Share Skrevet November 24, 2011 http://imageshack.us/g/823/img0456ed.jpg/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå