HWelde Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Kom med bilder, så får du solgt ting mye fortere!
e34oze Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Skrevet Desember 6, 2011 Har bakfanger,men front er solgt! Skal ta og legge ut bilder nå orker ikke ta bilde av ver eneste ting,så si hva du vil ha,og jeg skal ta bilde av det om jeg har det
e34oze Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Skrevet Desember 6, 2011 Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
e34oze Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Skrevet Desember 6, 2011 Ble litt mye rot med disse bildene her.. men dere klarer jo og se hva som blir solgt Baksetene er bra,er bare litt skitne etter og ha stått en stund, men skal vaske di endag og ta nye bilder om evnt interesse Bremsene har jeg ikke bilde av,men regner med de fleste vet hvordan M5 bremser ser ut.
e34oze Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Skrevet Desember 6, 2011 Kun frontfanger ja og den er solgt
HWelde Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 Har du både en sedan og en stasjonsvogn? I tilfelle, har du bakluke til touring?
e34oze Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Skrevet Desember 7, 2011 Har begge deler ja, men desverre så har jeg ikke bakluke til touring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå