Gå til innhold

82-modell 745i E23. Trenger deler og veiledning!


Riberto
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 246
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Litt småtøff tomgang på den faktisk..

Men hørtes veldig bråkete ut, hehe

Vil ha i gang min også nå.. :/

Den bråker ikke plagsomt mye egentlig, tomgangen derimot sier nok noe om at tenninga ikke er bra som Morty999 sier... Det er ikke holbart, og må gjøres noe med fort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenningsbank trenger ikke nødvendigvis å være pga tenning, blandingsforhold spiller også inn.

Det kan være lurt å sjekke lambda verdiene under pådrag (etter tenningsjustering) slik at du får deg en pekepinn på hvor bra/dårlig B28 el-nettet tilpasser seg M102'n. Med 98 på tanken og litt tweaking rundtom går det seg nok til på et vis! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt småtøff tomgang på den faktisk..

Men hørtes veldig bråkete ut, hehe

Vil ha i gang min også nå.. :/

Den bråker ikke plagsomt mye egentlig, tomgangen derimot sier nok noe om at tenninga ikke er bra som Morty999 sier... Det er ikke holbart, og må gjøres noe med fort...

Hadde ikke kjørt med den engang.! Kast den motorstyringa og få noe som virker. Flere slike pådrag dreper stempla FORT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt småtøff tomgang på den faktisk..

Men hørtes veldig bråkete ut, hehe

Vil ha i gang min også nå.. :/

Den bråker ikke plagsomt mye egentlig, tomgangen derimot sier nok noe om at tenninga ikke er bra som Morty999 sier... Det er ikke holbart, og må gjøres noe med fort...

Hadde ikke kjørt med den engang.! Kast den motorstyringa og få noe som virker. Flere slike pådrag dreper stempla FORT.

Blir ikke kjørt mer før jeg får fiksa det nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye lader den da?

Forhåpentligvis mellom 13,8 og 14,4 volt... ;)

Han har nok ikke får sjekket ladetrykket hvis han ikke har kjørt den... (selv om jeg mistenker at han har hatt seg en prøvetur og to)

ligger jo en video der han kjører med den her som jeg la ut :P hører jo tenningsbanken helt hit. hehe

selvfølgelig tenker jeg på ladetrykket :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...