Ole Andreas Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 hei! søkt litt rundt men finner ikke noe svar, så derfor spør eg her. er det forskjell på størelsen på bakfangeren fra preface til facelift? og passer fangere fra e30 coupe,sedan og cab på e30 touringen min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 Det er noe forskjell på preface/facelift fangere, men om den fysiske størrelsen, bredde etc er ulik tør jeg ikke si. Mener også at du skal kunne bruke fanger fra facelift 4 dørs på en touring. Hvis du har noen delenummer på dette, så sjekk det opp mot www.realoem.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet November 25, 2011 Forfatter Share Skrevet November 25, 2011 ok takk skal sjekke ut, har facelift på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 2-dørs, 4-dørs, cab og touring har samme fangere, eneste forskjellen er før og etter facelift! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet November 28, 2011 Forfatter Share Skrevet November 28, 2011 2-dørs, 4-dørs, cab og touring har samme fangere, eneste forskjellen er før og etter facelift! ahhh ok takk! trode kansje det var sån men ble plutselig litt usikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå