540I-Bimmerman Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Ryddesalg. Har endel bra deler fra min gamlebil liggende. bilen var Oxford green og ble opplakkert engang i nyere tid, så karosseridelene jeg har er pene i lakk og hele. Interiørt Beige stoff Har bla: - Radiator for biler med M50 motor og automatgir. Hel og grei - Bensintank 80Liter hel og grei. - Bagasjelokk/bakluke med NULL rust! - alle 4 dører ganske fine men med noe antydning til rust nede på førerdør men svært lite. - Orginale baklykter som er sotede (Solgt) - Nye Sotede Baklykter aldri brukt 870,-kr! - Mye interiør (husker ikke alt nå) - Speedomter fra 520i som bare har gått 180.000km selges 650,- Har mye rart, så bare spør så kansje jeg har.
kje Skrevet November 27, 2011 Skrevet November 27, 2011 Har du komplett ledningsnett til instrumentpanel/bordcomputer? Se: viewtopic.php?f=13&t=209176
540I-Bimmerman Skrevet November 27, 2011 Forfatter Skrevet November 27, 2011 Hei, Har ikke det Ledningsnettet i dash'en. Spruddel: ja har instrumentpanel. kan ordne bilder imorgen av det for å se om det er likt som det du trenger, og skal ordne bilde av interiøret, så det minker litt på det, hva trenger du?
spruddel Skrevet November 27, 2011 Skrevet November 27, 2011 Trenger hovedsaklig førersete, men hvis alt er fint og fin pris, så kan det være aktuelt med alt. Sjekk ut km-stand på instrumentpanel også da. Funker alt?
540I-Bimmerman Skrevet November 27, 2011 Forfatter Skrevet November 27, 2011 Trenger hovedsaklig førersete, men hvis alt er fint og fin pris, så kan det være aktuelt med alt. Sjekk ut km-stand på instrumentpanel også da. Funker alt? Ok, forresten setene har manuel justering, ikke elektrisk. Km.standen var temmelig lav, mener det var 180 el 190.000km bare.
540I-Bimmerman Skrevet November 28, 2011 Forfatter Skrevet November 28, 2011 Setene er veldig hele og uten huller, men tross de har stått under pressening så er det litt smuss på de på bildet, hvis du vil ha de. Skal jeg vaske de før du får dem. By the way, Bilen var en 520I men motoren var en 2.5ltr så Speedo er dessvere ett vanlig 520I'meter som kun går til 240km/t om det forsatt er interressant?
spruddel Skrevet November 28, 2011 Skrevet November 28, 2011 240 holder i bøtter og spann for min del Alt i speedo virker? Må nedover til Larvik om ikke så altfor lenge, så kan da evt. hente delene da. Hvor mye skal du ha for speedo? Det tester jeg på 5 minutter i min bil så Men har grått interiør nå, så hvis jeg skal bytte, så bør jeg bytte alt hvis jeg skal ha lyst. Var pent med lyst da Har du komplett og nedfellbare bakseter? Send gjerne priser på PM
540I-Bimmerman Skrevet November 29, 2011 Forfatter Skrevet November 29, 2011 240 holder i bøtter og spann for min del Alt i speedo virker? Må nedover til Larvik om ikke så altfor lenge, så kan da evt. hente delene da. Hvor mye skal du ha for speedo? Det tester jeg på 5 minutter i min bil så Men har grått interiør nå, så hvis jeg skal bytte, så bør jeg bytte alt hvis jeg skal ha lyst. Var pent med lyst da Har du komplett og nedfellbare bakseter? Send gjerne priser på PM Okei, det kunne jo høres ut som en plan. Kan alltids få testet Speedo igjen i 540'n min da, men batteri er tatt ut til vedlikeholdslading så må jeg bare koble til noe strøm på den. Men er helt sikker at alt i speedo virker, og at det ikke er noen døde pixler da jeg kjøpte det nytt til den bilen grunnet akkurat det problemet på mitt orginalmeter som sto i den bilen først skjønner du. By the way, du har PM. Litt enklere
540I-Bimmerman Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Skrevet Desember 3, 2011 Baklykter solgt. men har ett sett til med nye sotede baklamper, som kan gå for 1tusenlapp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå