Roger Rabbit Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Har en 530ia E34 også lurer jeg på om jeg mangler noe i bagasjen, forde det er en smal og en bredere rullegardin/nett som kan draes ut bakover og mot tak, og i enden sitter det en liten svart "stang" men her tror jeg det mangler noe for det er jo spor til og feste de i tak blandt annet men de vil ikke sitte sammen, hva mangler jeg her? jeg tror det skal være en liten bit imellom disse to stengene som holder de sammen?? håper jeg gjorde meg forstått??
Roger Rabbit Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Skrevet Mars 13, 2012 ingen som har rullegardin til E34?
OKSE Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 Det skal vere ei stang som går i frå side til side og blir festa i taket (på kvar side). I denne stanga blir netta festa.
Roger Rabbit Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Skrevet Mars 14, 2012 Er en stang på den smale delen men mangler på den brede gardinen.
Roger Rabbit Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Skrevet Mars 14, 2012 Kan denne stangen kjøpes løs eller skiftes uten bytting av hele gardin saken?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå