RS-Heggem Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Som topic sier så har jeg noen Rennsport-felger. Ringene i rustfritt er jo helt nye, men har blitt litt stygge likevel. Hva er det beste produktet man kan kjøpe for å polere de opp, og hvilket utstyr anbefaler dere? Har tenkt litt på powerball, men er vel litt vanskelig mtp felgenes design?
SSM Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Hvis ringene er rustfrie så hadde de ikke blitt stygge, de er nok i aluminium som de fleste andre. Jeg bruker Meguiar's All Metal Polish på mine kanter for å holde dem, men man må polere ganske ofte for å holde de bra.
RS-Heggem Skrevet November 26, 2011 Forfatter Skrevet November 26, 2011 Selvfølgelig er de ikke rustfrie. Stressa med å skrive i sta, så det ble feil. Kjøpte du felgene dine hos claus på felgen-garage? Mente det ikke var stål jeg? Bruker du bare hendene når du polerer de?
SSM Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Handla fra han ja Jeg bruker sånn gul Meguiar's applicator pad til å polere med for hånd, så tørker jeg av med microfiber klut. Det er eneste måten å holde dem bra på. Inni mellom boltene er jo et helvete, jeg skal ta ut boltene mine før sesongen begyner til neste år. Har en slik Mothers Powerball liggende, har lurt på mange ganger å teste den til dette. Men har ikke hatt behov for å bruke noe roterende for å få det bra.
Jonass1 Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Må bare passe på når man bruker meg all metal polish og mothers powerball eller cone at man ikke kommer borti senteret som er lakkert for da blir det svart flekker man nesten ikke får bort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå