Kjeb Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Hei, skal bytte ut orginal spillern i bilen er en kasset spiller. Da jeg tar ut spillern har forrige eier klipt av den orginale isokontakten og kobla opp noe ''jalla'' greier. Har kjøpt ny iso kontakt som jeg tenkte jeg skulle koble på, men trenger et skjema for og se hvilken farge som er hva i bilen. Noen som har dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Er det ikkje berre å måle for å finne ut kva som er kva? Dette gjore eg på min e34 da det var kutta litt på ledninger på min e34 og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjeb Skrevet November 26, 2011 Forfatter Share Skrevet November 26, 2011 Hvordan finne jeg ut hvilken farge som er til lys i dashen osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Kva skal du med lys i dashen når du skal tilkoble spilleren? Viss du skal dimme spilleren samtidigt med dashlyset, so er det vel berre å måle spenningen. Skrur du ned dashbelysningen so skal jo spenningen til den ledningen gå ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå