Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger caddyen min asap pga ny bil. Muligens billigere ved hurtig avgjørelse.

1.9D

186 000km

Regreim usikker på når den ble byttet, ryktet sier 165K km, men har ingen aning egentlig.

Følger med ny olje til motor og girkasse

Tok EU på den i sommer, så er godkjent i over 1,5 år til enda :)

Før EU'en sveiste eg kanalene på den, skiftet bremsebåndene bak og justerte håndbrekket, skiftet bremseskiver og klosser framme. Batteriet var nytt for 3 uker siden.

Er vel kjørt ca 1000km etter EU.

Følger med 2 sett hjul. Alu. felger på begge sett 15" på Sommer og 14" på vinter. Sommer har 2 gode dekk og 2 mindre gode. Vinterdekkene er pigg og er som nye, kjørt 1 mnd i fjor på vinteren.

God bil, starter alltid. Skimlete i lakken da den er lakkert med boks rundtom, noe rustflekker er det rundtom og bulker er det også men er ikke så veldig mye igjen. Visker og varme bak i dør funker ikke. Har et rusthull bak i lasterom, dette får eg ikke fikset før salg, pga kneoperasjon.

Pris 15 000kr

pype36qfenxkdmli87yb.jpg

ed3zsleylcrx5kbz3ggu.jpg

ayvfhu2wnboxbfbft8fn.jpg

8kyxo9p00xg6iteenm2x.jpg

kon5i9dkjg7a0jjevlza.jpg

Skrevet

Heh..mente eg hadde lagt ved linken til autodb, men hadde visst ikke det.

Prisen er i utgangspunktet 15000 kr

Skrevet

Hoi, eg har ikkje idag, men skal få tatt et te deg imåro eg. grei liten tur for å henta ny bil da :wink:

Skrevet

Bensin eller diesel?

Km stand?

Regreim er byttet når?

Hvordan er hjullagrene, clutch og girkasse?

Fryser låsene på denne om vinteren?

Dette er typiske caddy feil, så hadde vært moro å visst hvordan det er med denne?

Skrevet
Bensin eller diesel?

Km stand?

Regreim er byttet når?

Hvordan er hjullagrene, clutch og girkasse?

Fryser låsene på denne om vinteren?

Dette er typiske caddy feil, så hadde vært moro å visst hvordan det er med denne?

AIAIAI...god salgsannonse!..det var den linken eg snakket om ja...eg skal oppdatere første post. Beklager.

Dette er en Diesel 1.9D, Km.stand er 186 000 km. Låsene har ikke frøset hos meg tidligere vintere, men den har faktisk stått litt i garasje + at eg har ikke brukt den så mye om vinteren, så vil heller ikke garantere noe, men kan ikke huske å hatt problem med det her og nå.

Den var kjørt 174k km da eg kjøpte den for 3 år siden ca så har ikke vært kjørt mye de siste årene. Har ikke byttet noe clutch på den eg, og har aldri hatt noe problem med sluring eller noe, men den er vel langt fra ny den sikkert.

Hjulagrene hører ikke eg noe lyd fra vertfall, så regner me de er bra.

Girkassen er littegrann "treg" når det er kaldt før oppstart. Ved vanlig utetemp så er den helt normal? Dårlig/gammel olje? Virker som oljen som må mjuknes opp da den er helt fin etter 5 min når det er kaldt. Eg har forresten også olje til kassen og olje til motoren, følger med ved salg.

Regreima vet eg ingenting om utenom at selgeren som solgte den sa at den var byttet ved 165k km, dette var en forhandler i bergen som hadde tatt den i innbytte, men husker ikke hva butikken heter. Finner heller ikke kontrakten så kan ikke se der om det sto noe om det i den.

Det var vertfall noe da, er litt drit at eg ikke kan gjøre noe med den selv også nå siden eg har hatt en kneoperasjon. ellers hadde eg skiftet olje på den i det minste hehe

Skrevet

Noen bilder av rusten i kassen. Ellers er den ikke så gæærn rustmessigt syns eg, utvendig å sånn.

Og et av motorrom

1040197.jpeg

1040199.jpeg

1040201.jpeg

Skrevet

EU sjøl?

Nei eg kan ikke godkjenne bil hehe.

Hullet er forresten kommet etter godkjenning, da noe mest sannsynlig har blitt kastet oppå der. Har nok vært svekket og da har nok det gjort utslaget.

Standen på selve bilen er bra, er kun det rusthullet som ikke ser bra ut selfølgelig. og kan gå ned 2-3000kr.

Eg sveiste et helt likt rusthull på min far sin caddy i sommer. Tok meg 1,5 times arbeid.

Men hadde nok vært enklere å få solgt hadde eg kunnet gjort noe med disse småtingene, har eg ikke solgt den innen 3-4 uker så kommer eg til å lakke den opp og fikse hullet. Men det får vi ta som det kommer.

Skrevet

De to rust stedene der er jo ikke noe problem å fikse.

Kan man ikke sveise eller har ikke råd til å betale noen, så er det en vannvittig fin ting som heter glassfiber eller sparkel, men glassfiber er bedre. Så den rusta der er ikke det verste man ser på en caddy. Åssen er den under, og ved demperfeste bak?

Men jeg legger inn et bud på 8000 kr. Er du intr i å få den vekk, så er det jo bare å si fra.

Skrevet

Neida, går fint a ta det der. Men må se eg såg litt svart på det da kanalene var borte på begge sider og måtte til der å styre hehe.

Hmm, vet ikke hvordan den er ved demperfeste. Men eg var under der bak før EU og såg over bremserørene og tectylerte rundt om der, kan ikke huske det var noe der.

Under den fremme, så pusset eg ned en hel del etter at den var sveiset på begge sider, og smørte på understellsmasse under hele.

Noterer budet ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...