Ivanrogov Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Driver og skal høyglanspolere felgkantene mine. Kjøpte noe småtteri fra gasoline. Spørsmål 1: Hvordan komme til helt inn i kanten mot eikene, ute og dele felgen? Her ser du også at det er små riper/hakk som jeg ikke får bort. Finns det en poleringspad som er bittelitt gropere som jeg kan starte med? Før og etter bilde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 26, 2011 Forfatter Share Skrevet November 26, 2011 PS: Flitz polerball fra gasolin var ekstremt dårlig.. bortkastet penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 må vel kunne bruke en juletre-formet polerbits inntl senteret der, men hvorfor ikke dele felgene for 100% finish da? du burde vel handle deg ett kit med litt forskjellig pusse-pasta som går fra fin til gorv til fin, som også inneholder forskjellige polerputer: http://www.ebay.com/itm/Deluxe-Metal-an ... 2561e51337 ish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 26, 2011 Forfatter Share Skrevet November 26, 2011 Se der ja, så ikke så dumt ut. Tar ingen sjangse på og dele felgene, da kunskapen er 0, + at det blir fort dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Det er ikke store problemet, bortsett fra at det er litt jobb, bare ta vare på alle skruer å muttere Om felgene er to-delt = Center del pluss tømme-del så er det jo ikke noe problem, er de 3delte så følger du denne her : viewtopic.php?f=6&t=206570 Bare legger senteret der som det lå, om det ligger imellom ytterbane å innerbane, eller utapå ytterbane(som der ser ut som det gjør) Og, den pastaen i slike kit tar de småripene du snakker om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 26, 2011 Forfatter Share Skrevet November 26, 2011 Får slenge på litt ekstra med den slipepastaen jeg kjøpte, så får vi se om det hjelper. Takk for hjelpen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 kjør på =) Kjøper felgene om du gir opp, men lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå