///Mr.X Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Heisann Dette selges: - Original 318i eksos, stått på en touring Tilstand: svak overflaterust, ellers god stand Pris: 1000Kr Bilder: tasowe reagerte på dette 1
///Mr.X Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Skrevet Desember 1, 2011 Ingen som trenger et billig eksosanlegg??
Maggi808 Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Hei, minstepris ved hurtig avgjørelse? trenger egentlig fra kat og frem mot motor, men hvis jeg får en rimelig pris kan jeg ta hele. kan hentes. er den bakerste delen en annen potte? eller bare satt stuss på? Mvh Magnus
babjorn Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Pris på kun bakre potta,hvis Maggi808 kjøper kat og frem til motor ? Er det veldig mye rust skader på fester ? Kan hente hvis det er rundt vestfold den ligger.
///Mr.X Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Skrevet Desember 2, 2011 Pris på kun bakre potta,hvis Maggi808 kjøper kat og frem til motor ? Er det veldig mye rust skader på fester ?Kan hente hvis det er rundt vestfold den ligger. 400kr, er ikke mye rust, ser jo det er minimalt på bildene
babjorn Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Hørtes bra ut,gir tilbakemelding utover dagen i morgen hvis den ikke er solg.
babjorn Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Sjekket GSbildeler å der var det ikke likt delenummer fra 318i til 316i (94 model sedan),er ikke helt like fester.Så da må jeg desverre stå over.Beklager så mye for dette. Bilde av forskjellen.
///Mr.X Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Skrevet Desember 3, 2011 Infestningene mot fremre er lik og festene mot karosseri bak er like. Men selve lyddemperen er forskjellig, men det har jo ingen betydning? Du kan levere den tilbake om det ikke skal passe Du velger selv
babjorn Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 For meg spiller det ingen rolle om selve lyddempern er foskjellig så lenge den passer.Skal bare ha noe billig på bruksbilen. Har mulighet til å hente til uka,spørs hva som passer deg?
///Mr.X Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Skrevet Desember 3, 2011 Ser ikke noe grunn til ikke det skal passe Passer nesten når som helst for meg, bare å si ifra.
babjorn Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Sier ifra i morgen så finner vi en dag som passer bra for begge
Maggi808 Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Den bakpotte passer begge 316i og 318i er bare at hvis du har 316 så må du kjøpe 2 "armer" som holder potta fra en 318 oppe, disse får du på GS ganske rimelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå