R Andersen Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 I denne forumdelen forlanger vi litt mer av tråden. Dvs. at her skal man ha med mest mulig informasjon om prosjektet. Legg ut mest mulig informasjon om bilen, planene for bilen og bilder i første post. Vent med å starte tråd om prosjektet dit om du ikke har bilder. Å bytte felger og montere senkesett er ikke et prosjekt.. Har du lyst til å vise frem bilen med nye felger, senkesett og lykter, så bruk "bilder og showoff"-delen. Denne delen er for de som gjør litt mer enn det med bilen sin. Mag142 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Denne kan jo klistres. Viss den er det så er jo det bra. Ser ikke det via tapatalk Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Klistres og låses... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sky Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 lurer på og starte en tråd med bilen min, men er godt inni prosjektet gjør dette noe? har noen bilder fra da jeg kjøpte bilen og litt underveis som kan legges inn for og få litt mer oversikt eller burde jeg heller droppe tråden? Redigert: tar bare og lager en tråd til bilen på show isteden og venter til neste prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå